Obiecałem wstawić rachunek z szlifierni. Oto on (zdjęcia kiepsko wyszły, więc przepisałem):
KOSZT MATERIAŁU:
1/1 Tłoki kpl. zachodnie-------------------------------900,00
1/1 Panewki korbowodowe---------------------------120,00
4/1 Prowadnica ssąca----------------------------------30,40
4/1 Prowadnica wydechowa---------------------------30,40
RAZEM KOSZT MATERIAŁÓW:----------------------1080,80
KOSZT ROBOCIZNY:
1/1 Szlif cylindrów-------------------------------------200,00
1/1 Szlif płaszczyzny bloku-----------------------------70,00
1/1 Pasowanie panewek korbów-----------------------40,00
1/1 Pasowanie pierścieni--------------------------------40,00
4/1 Kątowanie korbowodu------------------------------20,00
4/1 Naprawa stopy korbowodu-------------------------80,00
1/1 Szlif płaszczyzny głowicy---------------------------41,00
1/1 Wymiana prowadnic zaworów----------------------40,00
1/1 Frezowanie gniazd zaworów------------------------48,00
1/1 Szlif zaworów----------------------------------------36,00
1/1 Dotarcie zaworów-----------------------------------24,00
1/1 Rozebranie i złożenie głowicy----------------------60,00
1/1 Głowica szczelna------------------------------------50,00
RAZEM KOSZT ROBOCIZNY:--------------------------749,00
CENA WYKONANIA REMONTU SILNIKA (netto):----1829,80
KOSZT REMONTU Z VAT-em (22%):----------------2232,36
Więc razem wyszło 2232,36 PLN. Gość obniżył mi jeszcze i zapłaciłem równe 2200 PLN
_________________ MB - Jasne jak drut/ - "ABC alfabetu" - Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3
|