WojtekW pisze:
A jakie jest spalanie bez przepływomierza (piszesz małe) i jak się silnik zachowuje ?
Bez przepływomierz silnik w miare chodzi ale ma zero sily widac ze ma mala dawke benzyny.
TReneR pisze:
Zeby sprawdzic czy ECU wogule reaguje na sygnal z przeplywomierza podlacz zamiast niego zwykly potencjometr.
Na tym co mialem i jezdzilem od dawna przeplywomierzu, to gdy go podlaczam to nie ma wogole roznicy! (moze sie calkiem przepalil)
Natomiast przy drugim (tym co kupilem) pokazuje napięcie: (są dwa) to jak mechanik mówił tak z tego co pamietal to napewno jedno bylo powyzej 2V a drugie powyzej 4V. Z tłumika widac czarny dym no i jest duze spalanie! Czyżby ten drugi przeplywomierz również byl zepsuty??
Czyli jakies dane docieraja do komputera jesli wkladam jeden przeplywomierz i ten drugi i jest co innego..
Przypominam jeszcze raz że mój silnik jest bez sondy (początek produkcji tych silników), bo nastepne były juz z sondą. To czy mozliwe że musi byc jakis specjalny przeplywomierz?? NR z przepływomierza niby sie zgadzaja a typ silnika 111.960 ..
W każdym bądz razie zamówiłem drugi przeplywomierz tzn to będzie juz ten nr.3. Jesli to nic nie pomoze to chyba pozostaje wymiana komputera:/ i teraz czy musze szukac takiego kompa z 93 roku gdzie nie bylo sond???
Jeszcze jedno pytanie.. Tzn może ten silnik był kiedyś wymieniony i ktos nie wstawil tej nieszczesnej sondy?? Samochód z początku 93 roku i to nie jest eklasa(E220) tylko 220E
Chyba taki typ był produkowany w jednym roku bo te silniki byly produkowane jakos od 93 roku a seria e-klase od polowy 93 chyba a moj jest wlasnie styczen 93 rok i zwykly 124.