MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 2:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw gru 11, 2008 1:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
trzeba sprawdzic czy wrzucenie z N na D zajmuje tyle samo co z N na R.
W moim C107 faktycznie te czasy sie bardzo rozjechaly (na R >4s)

to w jakichś archaicznych silnikach!!!!
jedziesz do przodu ustwaisz sie do cofania...
wrzucasz R i masz po -0,25-0,5s wsteczny juz zacisniety i nawet nie hamująć cofasz z piskiem :)

ma ona też swoje przyjemności z jazdy... zwłaszcza na bardzo krótkim wstecznym gdzie przy każdym nacisnieciu gazu pali laki :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 11, 2008 1:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Chuck Norris pisze:
jedziesz do przodu ustwaisz sie do cofania...
wrzucasz R i masz po -0,25-0,5s wsteczny juz zacisniety i nawet nie hamująć cofasz z piskiem :)




Robisz tak?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 11, 2008 5:29 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Automaty 722.3 i .4 pewnie podobne też, włączają wsteczny zawsze z pewnym opóźnieniem bo tłoczysko popychające pierwszy hamulec jest największe.
Im czas do pełnego włączenia dłuższy tym znak, że bardziej zużyte tarczki lub uszczelnienia tego właśnie tłoka.
To jest pewna cecha jaką można brać pod uwagę starając sie ocenić jakość skrzynki ale trzeba mieć porównanie do sprawnej. U mnie aktualnie pełne włączenie następuje poniżej 2 s.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 12, 2008 3:46 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
jedziesz do przodu
nie znaczy 120km/h!!!!!

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 12, 2008 9:51 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Chuck Norris pisze:
Cytuj:
jedziesz do przodu
nie znaczy 120km/h!!!!!



Ile by nie było to wyjątkowa głupota, no i szybki koniec wszelkich elementów przeniesienia napędu.
Ale Twój cyrk Twoje małpy.
W każdej instrukcji wytłuszczone jest " Zmień położenie dźwigni po całkowitym zatrzymaniu pojazdu".


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 13, 2008 3:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Gdyby tak robić zawsze niemożliwe było by "wybujanie" auta z błota czy zaspy. Wszystko z głową a skrzynce nic się nie stanie.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 11:27 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
Wszystko z głową a skrzynce nic się nie stanie

ot prawda...
wiadomo ze nie robi sie tego przy nawet 20km/h tylko jak samochód jeszcze sie całkiem nie zatrzymał... jak popróbujecie to sami dojdziecie do tego samego... wjazd tyłem na praking...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 15, 2008 5:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
A jest możliwość wrzucenia wstecznego w czasie jazdy lub jak samochód się toczy, czy jest jakieś zabezpieczenie w skrzyni 722.3 ???

Czy ktoś słyszał o ekstremalnych sytuacjach, gdzie kierowca chcąc przeredukować przerzuca skrzynie na P w czasie jazdy ???

Taki nawyk z manuala [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]

_________________
W140 S350TD '96
W201 200D '88
W123 240D '79-84

Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 16, 2008 8:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 12, 2008 9:36 pm
Posty: 56
Lokalizacja: Kraków
karolkarol pisze:

Czy ktoś słyszał o ekstremalnych sytuacjach, gdzie kierowca chcąc przeredukować przerzuca skrzynie na P w czasie jazdy ???

Taki nawyk z manuala [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]


Ja tak zrobiłem w BMW, skrzynia 4HP22, nic się nie stało, jest zabezpieczenie nie da się wrzucić "P", po prostu nie wchodzi.

_________________
Inwestuje w dzieła sztuki - BMW 728i '84 [swir2]
Całodobowa POMOC DROGOWA KRAKÓW
Transport pojazdów do 2000kg
Cześci do E23 - Tel 790 580 495


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl