MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 6:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lip 12, 2007 1:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:43 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Koszalin.
A czy może mieć z tym coś wspólnego amortyzator drgań paska??

_________________
W124 E200D '94 SMOKE SILVER. - "NAś"
ex - W124 250D '86 ARCTIC WHITE. AUTOMAT - "GłODEK".
Plastikowa Corsa.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 16, 2007 11:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 13, 2006 2:14 pm
Posty: 365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
hmm... nie sądze, u mnie amortyzator jest nowy (wymieniany rok temu) ale może coś wspólnego mogą mieć amortyzatory kół przednich? :o

_________________
S210 E320 CDI Avantgarde 2000r.
W124 300D 1988r.
VW Golf II 1.6 + gaz
ex: W124, W201, W123 i wiele innych


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 17, 2007 11:14 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Odpuść sobie amortyzatory i skup się na silniku i ewentulanie osprzęcie .
Zrób taki test . Odpal silnik i na wolnych obrotach odkręcaj rurki od wtrysków . To znaczy poluzuj lekko rurkę na pierwszym wtrysku i zakręć z powrotem ,później to samo na drugim , trzecim itd .
Jeśli poluzujesz rurkę , to silnik powinien zacząć inaczej pracować - wtedy jest okay .
Jeśli poluzujesz rurkę i silnik nie zmieni swojej pracy - coś jest nie tak na tym wtrysku .
Jest coś nie tak ale będziesz bliżej rozwiązania zagadki bujania auta .
Sprawdź wtedy ten wtrysk lub sekcję pompy i rurkę .
Sprawdź też kompresje na tym cylindrze .
Powodzenia i daj znać jak postępy .

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 9:14 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 29, 2007 1:31 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
cześc koledzy dziś pojechałem do krakowa swoim Mercem W124 2,5D. zostawiłem go na parkingu i po 20 minutach wróciłem odpalam i poczułem wibracje całej karoserii. Nigdy nie drgało karoserią. Przy gaszeniu jak mam otwarte lewe drzwi chce mi je urwać.POdczas jazdy zachowuje się normalnie dynamika itp na tym samym poziomie. Wyczuwam tylko lekkie drgania po zmainie biegu na wyższy i dodaniu gazu. TAk samo jest jak wżucam na luz czuje jak silnikiem telepie i caałym Mercedesem. Jutro sprawdzam co to jest zaczne chyba od poduszek. MOże wie ktoś jak dobrze sprawdizć kondycje poduszek??

_________________
Mercedes W124 2,5D 86rok
Mercedes W140 4,2 98rok


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 10:23 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 13, 2006 2:14 pm
Posty: 365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
poduszki sprawdzisz podnosząć rękami silnik na odpalonym, jak podniesiesz z jednej strony i przestanie drżeć to już wiesz która poduzka, ale po wymianie może okazać się tak jak u mnie że sukces jest raczej połowiczny. Ja będę w piątek kombinował z tymi wtryskami bo zauważyłem że obroty nie są równe, raczej takie sinusoidalne czyli bardziej drży, a po chwili mniej i znowu bardziej i tak sie zmienia co 2 sekundy, oczywiście wszystko tyczy się tylko wolnych obortów, najbardziej odczuwalne na postoju.

_________________
S210 E320 CDI Avantgarde 2000r.
W124 300D 1988r.
VW Golf II 1.6 + gaz
ex: W124, W201, W123 i wiele innych


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 26, 2007 9:25 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 29, 2007 1:31 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
tak właśnie zrobiłem żona siedziała w środku a ja w kanale podnosiłęm z jednej i z drugiej. Okazało się że lewa poduszka siadła, przy okazjii wymieniłem trójkątna poduszke pod skrzynia biegów- Wsteczny lepiej wchodzi. Zastanawiam się bo ktoś napisał że w manualu siada lewa poduszka a w automacie prawa dlaczego w automacie akurat prawa? to jest rutyna w w140 też tak będize ?

_________________
Mercedes W124 2,5D 86rok

Mercedes W140 4,2 98rok


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 7:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
czy poduszki silnika 4maxa to dobry wybrór? cena 90zl/szt
przyznam szczerze ze kierowalem sie ceną

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 8:26 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 14, 2007 12:16 am
Posty: 32
Lokalizacja: Gdynia
mialem dokladnie to samo, na poczatku nie ale po dluzszej jezdzie jak na przyklad stawalem na swiatlach to bardzo mocno trzeslo, znaczy sie tak trzęsło ze drgania byly bardzo duzej czestotliwosci, no i okazalo sie ze winna byla poduszka, dokladnie lewa.
mozna tez pokusić sie o ewentualne sprawdzenie ktora poduszka, bo np jesli autem trzesie na D a po przelaczeniu na R nie trzesie to bedzie do wymiany najprawdopodobnie lewa poduszka (mowa o 124 w benzynce, nie wiem jak jest w innych)

_________________
MB C124 230CE 1990r.

Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 8:43 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
RobertoCdx pisze:
mozna tez pokusić sie o ewentualne sprawdzenie ktora poduszka, bo np jesli autem trzesie na D a po przelaczeniu na R nie trzesie to bedzie do wymiany najprawdopodobnie lewa poduszka (mowa o 124 w benzynce, nie wiem jak jest w innych)


W 123 też benzynie jest odwrotnie.
Kiedy wybita jest prawa(pod pasażera), to na R nic nie czuć, na D i N bardzo przenosi.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 14, 2008 9:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
a co sadzicie o 4maxie? czy to nie bedzie straszna kaszana ?

a jeszcze jest cos takiego jak TŁUMIK AMORTYZATOR DRGAŃ PRZEPUSTNICY, czy istnieje taki tlumik w 124ce?

bo jeszcze wiem ze bankowo do wymiany mam amortyzator alternatora ktory tez powoduje drzenie/

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 16, 2008 9:23 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:56 pm
Posty: 36
mialem kiedys taki problem okazalo sie ze to wina poduszki skrzyni biegow.kupilem poduszke 40zl..problem ustal ale nie do konca,owa poduszka byla za twarda. zamowilem w aso po nr win , w aso takowa poduszka 200zl ale jest miodzio nic nie drzy..


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl