MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 2:11 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 25, 2008 9:25 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 6:41 pm
Posty: 20
witam.dla wiekszosci pytanie wyda sie banalne ale czy moze mi ktos podac jakie sa roznice tzn co sie zmienilo w w210 po lifcie.czy zderzak po lifcie bedzie pasowal do auta przed liftem??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 25, 2008 9:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
przed liftem w W210 zderzak kończył się na lini chromów, a pod lampami były dodatkowe listewki wypełniające przestrzeń między kloszem lampy a chromem zderzaka. Maska ma atrape podobną do poprzednich modeli z tego okesu.

po lifcie zrezygnowano z listewek wypełniających przestrzeń między kloszem lamp a chromem, i zespolono je ze zderzakiem, jednocześnie zmieniono atrape gdzie boczne elementy lakierowane maski kończą się wcześniej niż atrapa - ale i tak co by nie robić z W210 i tak przednia cześć samochodu nie pasuje do reszty... :evil:

przed liftem
Obrazek

i po lifcie
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 25, 2008 10:07 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Kolega Marcin S mnie ubiegł ze zdjęciami, ale poza tym, że zakładając taki zderzak do starego mieli bysmy problem z domknięciem maski to błotniki miały inne zakończenie pod lampą - bez wymiany/cięcia (głupota) by sie nie obyło.

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 8:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
master pisze:
- bez wymiany/cięcia (głupota) by sie nie obyło.

Warto jeszcze dodać inne lampy [oczko]

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 8:54 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
i warto dodac ze ceny czesci przed liftem nalezy mnozyc x2 :D

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 9:44 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
blackmilk pisze:
i warto dodac ze ceny czesci przed liftem nalezy mnozyc x2 :D

jak przed liftem.... ja bym powiedział że po lifcie ;) , ale to pewnie zależy od tego gdzie się kupuje cześci. Masz na myśli nowe czy używane?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 2:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Marcin S pisze:
a bym powiedział że po lifcie


Po lifcie: blotnik 80zl , maska 200zl, zderzak z nakladkami 200zl, ciezko w takich cenach dorwac czesci sprzed liftu, nawet okazyjnie ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 5:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
Marcin S pisze:
blackmilk pisze:
i warto dodac ze ceny czesci przed liftem nalezy mnozyc x2 :D

jak przed liftem.... ja bym powiedział że po lifcie ;)

Myślę, że chodzi o używki - rzeczywiście ceny do modelu po lifcie są zdecydowanie niższe. Moim zdaniem wynika to z faktu, że niektóre części, np. błotniki przednie lub tylne pokrywy bagażnika bez rdzy praktycznie nie występują :-? , a "białe kruki" są w cenie [zlosnik] [oczko]

_________________
Pozdrawiam, Marcin

BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800

Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 5:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
MarcinMer pisze:
Marcin S pisze:
blackmilk pisze:
i warto dodac ze ceny czesci przed liftem nalezy mnozyc x2 :D

jak przed liftem.... ja bym powiedział że po lifcie ;)

Myślę, że chodzi o używki - rzeczywiście ceny do modelu po lifcie są zdecydowanie niższe. Moim zdaniem wynika to z faktu, że niektóre części, np. błotniki przednie lub tylne pokrywy bagażnika bez rdzy praktycznie nie występują :-? , a "białe kruki" są w cenie [zlosnik] [oczko]


normalna sprawa.Teraz na giełdach jest wiecej czesci do passata obecnie robionego B6- mozna sobie kupowac pod kolor i wybierac,przebierać.Natomiast do B5 lifting jest ich mniej i sa DROZSZE.Powod jest prosty -robione tylko 4 lata i juz dawno skonczona produkcja bo tez juz 4 lata...-Mało czesci na rynku=duza cena...1 seria W210 nie jest juz produkowana 10 lat!!!!!!!!!!! a najstarsze W210 mają juz prawie 14 lat!!!!

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 11:22 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
1 seria W210 nie jest juz produkowana 10 lat!!!!!!!!!!!

tak ale te szroty za grosze mozna porzywieźć całe na części... i to tanio jak barszcz...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 12:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
Chuck Norris pisze:
tak ale te szroty za grosze mozna porzywieźć całe na części... i to tanio jak barszcz...

Pytanie, co z blacharki w tych szrotach będzie się nadawało do sprzedaży

_________________
Pozdrawiam, Marcin

BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800

Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 12:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Chuck Norris pisze:
Cytuj:
1 seria W210 nie jest juz produkowana 10 lat!!!!!!!!!!!

tak ale te szroty za grosze mozna porzywieźć całe na części... i to tanio jak barszcz...



to przywiez takiego zeby mial cały przodek i za grosze... tez cięzko jak cholera...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl