MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 08, 2009 2:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Witam.
Wskaźnik poziomu paliwa zdechł ;) tzn. wychylił się do pozycji "full" i tak już został, czasami zejdzie do 3/4 ale wszystko to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w zbiorniku.
Awaria wystąpiła kiedy spadł mi wężyk od pompy paliwowej i zbiornik opróżnił się do maksymalnego zera, po zatankowaniu wskaźnik już działał jak opisałem wyżej..
Jakieś sugestie, schematy mile widziane [zlosnik]

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 2:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Rozumiem, że po wyłączeniu zapłonu wskazówka spada do minimum. Jeśli tak jest to eliminuje to ewentualną awarię wskaźnika a problemu należy szukać w czujniku poziomu paliwa.
Możliwe, że gdzieś się pływak zawiesił. Wyjąć czujnik, sprawdzić, przeczyścić.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 3:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Tak, po wyłączeniu zapłonu wskazówka spada.
Gdzie znajduje się czujnik? Tzn. wiem że w zbiorniku :P mam na mysli którędy najlepiej dobrać się do niego

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 3:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Obyś nie miał tego co ja - podciśnienie zgniotło do wewnątrz zbiornik (implozja) i został przygnieciony/zablokowany wskaźnik. Przy szybkim opróżnieniu zbiornika i niesprawnym układzie odpowietrzania to bardzo prawdopodobny scenariusz. :-?

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Nieciekawy scenariusz :-? ale prawdopodobny, bo pamiętam że jak odkręciłem wtedy korek to w środku było spoore podciśnienie :-?

Tak czy inaczej, którędy dobrać się do czujnika? Może to jednak on jest zaśniedziały lub coś w tym stylu

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 07, 2009 4:51 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Gościno
W celu wyjęcia czujnika musisz otworzyć bagażnik i zdjąć wytłumienie, które mocowane jest na kilka kołeczków. Wytłumienie ma w przekroju kształt litery " L ". Wtedy zobaczysz cały zbiornik. W modelach przed liftingiem czujnik mocowany jest na bardzo dużą metalową nakrętkę, natomiast po liftingu należy obrócić cały czujnik o kilka stopni w lewo i wyjąć do góry.
Miłego majsterkowania :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Jeszcze takie laikowe pytanie :lol: Czy po wyjęciu czujnika wylecieć paliwo? Bo gwiazda jest aktualnie zalana do full [zlosnikz]

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 07, 2009 4:51 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Gościno
Jak mówi moja babcia : " Owszem nie " :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 4:41 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Dzięki [zlosnikz]
Masz pomógł ;)

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 5:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
Panowie ja też z takim pytaniem: dlaczego w 600(nie wiem czy w innych też, 500, itp) dlaczego takie ciśnienie jest że jak odkręcam wlew to słychać takie csssssss :lol:

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V
Peugeot 205 1.6i Automatic
Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL
Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 08, 2009 6:17 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Bo w ten sposób pracuje układ odpowietrzania i pochłaniania par paliwa z filtrem z węglem aktywnym.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl