MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 9:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 5:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
Witam, podłączę się do tematu .
Ja mam W140 500SE i objawy mam takie jak autor postu , z tym że , auto jak jest zimne to nie szarpie wogóle a jak sie trochę rozgrzeje to juz szarpie mocno , czasem na włączonej klimie auto potrafi sie zadławić. Dodam że jak zmieniam miedzy D a N to jest tylko delikatne szarpnięcie natomiast jak z R na D to już bardzo mocne. Poza tym biegi zmienia dobrze.
Olej wymieniony , filtr tez , łączniki na wale ocenione przez mechanika na bdb . Acha no i jak wcisne chamulec do oporu to szarpie mocniej niz gdybym go nie wciskał prawie wogóle .
Co to może być ? [wscieklosc]

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 24, 2009 5:46 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
luz na dyfrze i wybite gumy na których leży dyfer

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 24, 2009 9:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
może być jeszcze przegub półosi od strony mostu

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 24, 2009 10:45 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
semil05 pisze:
a po co sie wciska hamulec? ja wciskam jak hamuje ,ale przy ruszaniu


wypowiedz roku i to nie dla tego, ze post ma rok! [zlosnik] i potem sie dziwi jeden z drugim, ze sie "automat psuje" i ze automaty w MB sa beee :roll:
Obrazek

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 27, 2009 6:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
Dzięki koledzy za odpowiedzi , możecie mi jeszcze powiedziec czy da się zlikwidować te luzy bez wymiany calego dyfra i ie kosztuje taki ewentualny zabieg? :)

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 27, 2009 9:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
Umnie też bez wciśnietego hamulca tylko lewarek sie wygina [zlosnik].

_________________
kiedyś beczkowóz 200D-Zezłomowany
w124 2.5TD Berlin Taxi 92r ASB-Sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 28, 2009 5:12 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
dyfra nie musisz wymieniać jeśli nie ma luzów!!!
ale trzeba go chyba podnieść żeby gumy pod nim wymienić

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 28, 2009 8:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
Dzięki , a jeśli okaże się że jednak te luzy są to czy da się regenerować ten podzespół ? ile kosztują te gumy (jak się fachowo nazywają bo nie wiem czego szukać) pozdrawiam :)

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 29, 2009 7:11 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
przykro mi ale te gumy pod dyfrem to tylko ASO!
ja szukałem w podróbach ale nawet nie wiedzieli o co kaman hehehe...
w ich katalogach nie ma takich części... (fota, intercars) ale koszt nie był zabójczy... chyba 120zł za komplet w ASO czyli 2 sztuki


zregenerować dyfer? da sie :) ale koszt będzie wyższy niż zdrowa używka :)

aha nazwy tych gum ci nie powiem ale w każdym ASO jak powiesz że chcesz gumy mocujące dyfer to znajdą w katalogu :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl