MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 11:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 05, 2009 10:36 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam przełączam na s i moim zdaniem powinien zmienić bieg na maksymalnych obrotach a tu i nic się nie zmienia co jest przyczyną tego problemu,dziękuje za podpowiedz


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 10:43 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
S to nie sport tylko standard
E to economy.
Pewnie to jest problemem tego, że na "S" nie ciągnie daleeeko.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł: automat
Post: ndz kwie 05, 2009 10:49 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Dziękuję już byłem w strachu ze coś nie działa jak należy.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 10:56 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
Na S ciągnie do 4 tyś. Jeśli chcesz żeby ciągnął do 6tyś wciśnij pedał troszkę mocniej, aż poczujesz takie kliknięcie. Wtedy autko pójdzie na kick-downie. Pozdro!

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 11:11 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Nie ma za co :)
A ja nie miałem u siebie "S" i "E" 8) i wszystko zależało od nogi kierowcy i wytrzymałości podłogi (kick down wciaga [zlosnik] )

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł: Re: automat
Post: ndz kwie 05, 2009 12:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Marian-m110 pisze:
Dziękuję już byłem w strachu ze coś nie działa jak należy.


Bo nie działa. Prawdopodobnie źle wyregulowane cięgło do skrzyni.
Ten przycisk kick-down pod pedałem śluży jedynie do redukcji, nie trzeba go wciskać, żeby silnik wchodził do końca na obroty.

Na S i otwartej do końca przepustnicy powinien ładnie zamykać obrotomierz na każdym biegu.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 3:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
No to u mnie też coś nie gra :-/

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 05, 2009 6:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Dokładnie, przy wciśniętym pedale do deski silnik ma zmieniać przy czerwonym polu. Mocniejsze wciśnięcie i uruchomienie włącznika K-D pozwala zrzucić o więcej niż 1 bieg.
Linka połączona z przepustnicą powoduje że im mocniej ciśniemy tym wyżej zmienia bieg - granicznie przy czerwonym polu. Jesli zmienia niżej przy gazie do dechy to trzeba spróbować naciągnąć ta linkę mocniej.
Dodam jeszcze - często regulację linki przeprowadza się aby samochód pasował "pod nogę" ;-) nie wszyscy potrzebują aby skrzynia redukowała nawet podczas niezbyt mocnego przyspieszania. Wtedy poprawia się też ekonomia jazdy.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 12:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zegarek pisze:
Bo nie działa. Prawdopodobnie źle wyregulowane cięgło do skrzyni.
Ten przycisk kick-down pod pedałem śluży jedynie do redukcji, nie trzeba go wciskać, żeby silnik wchodził do końca na obroty.

Na S i otwartej do końca przepustnicy powinien ładnie zamykać obrotomierz na każdym biegu.

A Ktos ma może fotkę które i gdzie to cudo/cięgno jest?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 12:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Janfocus pisze:
A Ktos ma może fotkę które i gdzie to cudo/cięgno jest?

Tu widać rozpięty koniec linki. za tą czerwoną gumową osłonką jest śruba regulacyjna (na której opiera się pancerz)
[img][img]http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1214468031_IMG_0005.jpg[/img]

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 12:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Kit Ja to reguluje tym cięgnem rozsuwanym co zaznaczyłem na fotce, a nie bezpośrednio na lince. Do tego chyba to jest?

Obrazek

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 12:52 pm przez zegarek, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 12:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 12:04 pm
Posty: 143
Lokalizacja: Gdynia
Jeżeli manewry linką nie dadzą rezultatu to przyczyna może tkwić w zaworku ciśnienia odpowiedzialnym za przełączanie E/S. Sprawdź czy jest jakaś różnica w jeździe na obu trybach.

_________________
MB 560SE '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 1:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
zegarek pisze:
Ja to reguluje tym cięgnem rozsuwanym co zaznaczyłem na fotce, a nie bezpośrednio na lince. Do tego chyba to jest?


Dokładnie. W M117 reguluje się to tym cięgnem, a przy pancerzu linki nie ma żadnej śruby regulacyjnej. Niektóre silniki jednak ją posiadają np. M103.
Sorry za wprowadzanie w błąd (dawno nie działałem przy reaktorze).

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl