MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 3:51 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Kol. Necro ma silnik 3.2 z wiązką i komputerem za 2500pln.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 4:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 06, 2004 7:17 pm
Posty: 251
Numer GG: 14255
Lokalizacja: Łódź
Xytras pisze:
Szkoda, że znaczenie zgodności z Vinem dla czegoś takiego jak W124 ma znaczenie co najwyżej dla wąskiego grona mercedesiarzy, czyli nas(tzn. ja się pod tym nie podpisuję, przecież to 124), większość szuka fajnego autai nie zwraca uwagi na to, że oryginalnie było tam 3.0, czy 3.2. Ja jedynie po sprawdzeniu numerów bym zobaczył na jakim poziomi stoi przekładka ;)
Ludzie kupują skundlone dieslem C124 za 25kzł( w dodatku w średnim stanie) i się cieszą, a to? :)

Wiadomo, prościej wsadzić taki sam silnik(chociaż czasem się okazuję, że też nie łatwo), ale ja bym i tak skłaniał się na 3.2.


Wydaje mi się, że jest spora różnica w poziomie "zakręcenia" na punkcie swojego auta między użytkownikami sedanów/kombi, a QP. Jak w każdym środowisku zdażają się różni ludzie. Jeśli ktoś chce mieć diesla w QP i dobrze się z tym czuje to czemu nie.

Jako ekstremalny przykład mogę napisać, że w moim QP mam oryginalne radio (kasetowe) Beckera Grand Prix 2000 (BE 1302). 95% znajomych dziwi się, że nie założę sobie jakiegoś "lepszego" radia.

_________________
pzdr
Andrzej - Łódź

http://www.300CE-24.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 4:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A moj ma orginalne powietrze w kole zapasowym :lol:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 4:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Bardzo jest ważne to czy ktoś bedzie chciał podjąć się przekładki z 300 na 320.. bo większość się wypnie 4 literami jak zobaczy na czym to polega.. no i koszty dużo większe niż by miał zostać przy 300-24.
Waciak pisze:
Kol. Necro ma silnik 3.2 z wiązką i komputerem za 2500pln.

... ale jeśli jest ktoś kto Ci to przełoży bez stękania .. i zrobi to dobrze... to czemu nie

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 8:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
dzieki za rady, chyba zostane przy moim 300, zrobie pierscienie i bede sie cieszyl jazda [usmiech] miewam juz lekkie zapedy co do trzymania sie oryginalnosci takiego auta, a jak narazie z Vinem mi sie zgadza chyba wysztko, boje sie troche kupowac jakies tam 300 24V bo moj nie dymil w dniu zakupu [usmiech] a z drugiej strony rozwazalem sprzedaz w stylu: zalac go gestym olejem i sprzedac dresiarzom ale ciezko mi sie z tym pogodzic

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla
MB W123 280E '78 - zolte tablice
MB W124 300CE 24 '90


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 1:45 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
No ale robota samych pierścieni zapewne gó**o da ;)
Pochodzi to 2-3 tys km i będzie tak samo albo gorzej. Pierścienie sie nie ułożą i będzie padaka - wywalisz sporo siana i nie będzie wcale lepiej.
Lepiej poszukać z zaufanego źródła 300-24 .. albo wywalić dobre 10 tys zł na remont (jeśli masz i Ci nie szkoda).

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 5:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
nie chce zmieniac samych pierscieni ma mowe, najpierw przetocze rowki potem wloze nowe pierscienie przy okazji zmienie uszczelniacze zaworow uszczelki gory silnika, moze lekkie zplanowanie glowicy, dolu silnika nie bede ruszal bo cisnienia oleju mam 3 w jezdzie na goraco i 2-2,5 na wolnych obrotach pewnie cos wyskoczy po drodze, ale jestem dobrej mysli [oczko]

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla

MB W123 280E '78 - zolte tablice

MB W124 300CE 24 '90


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 7:40 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Aby nowe pierścienie się dotarły musi być też przynajmniej nowe honowanie cylindrów. Taka jest dobra praktyka - niestety nie tania.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 11:05 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
http://www.motoallegro.pl/item609742010 ... 0_tys.html


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 11:45 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
To i ja może przy okazji wymienie silnik w CE jak już w Lacku zmieniam :]
Wkurza mnie to jak dziad cieknie z każdej możliwej strony [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl