MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: lubi zgasnąć
Post: pn kwie 20, 2009 11:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Witam.
Przy jeździe na gazie, przy zatrzymaniu lubi zgasnąć.
Filtr powietrza 3-letni.
Proszę o sugestie.
Pozdrawiam.
Wojtek.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 11:35 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
No witam. Filtr wymienić (są tanie), podnieść ciśnienie na reduktorze. Wolne obroty na LPG powinny być trochę wyższe niż wolne na P/b. Przy kręceniu kierownicą (np. manewrowanie na parkingu) też gaśnie?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
Post: pn kwie 20, 2009 12:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Dzięki. Wszystko wykonam.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 1:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2009 10:27 pm
Posty: 136
Lokalizacja: Bielsko-Biała
A świece i przewody wysokiego napięcia?
Są praktycznie podstawą aby silnik na gazie pracował dobrze.
Wymienia się częściej niż w trakcie eksploatacji na benzynie. Dla spokoju ducha polecam wymienić te rzeczy bo jak się domyślam nie były również wymienione od czasu zmiany filtra powietrza.
No chyba,że masz w zapasie obudowę filtra powietrza :)

Przy reduktorze możesz mieć również filterek gazu -też się wymienia i kosztuje koło 5zł. Nie każde typy instalacji go mają.

_________________
MB 123 - 1976r / 2.4d - sprzedany
Mercury Sable - 93r 3.8L V6 aut. - sprzedany
Daewoo Tico - automat - zdechł


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 2:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
.. a znając życie i tak będzie gasł [zlosnik]
U mnie bylo wszystko juz robione .. przerabiany dolot i wszystko co kolega wyżej napisał i nie chodziło to jak należy. Ach ten KE

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 3:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 27, 2009 10:27 pm
Posty: 136
Lokalizacja: Bielsko-Biała
To jeszcze zostaje regeneracja reduktora :)
W reduktorze też osadza się olej z gazu. Powinna być śrubka z dołu na spuszczenie go.
Zestaw naprawczy (membranki,sprężynki,gumki itp) kosztuje ponad 100zł. W trakcie wymiany wyczyści się cały reduktor. Nie słuchać szefów w serwisie gazu,że trzeba reduktor nowy kupić. Mi tak powiedział ( w escorcie wszystko wymieniałem ) i zażądał 420zł za nowy reduktor a na Allegro stoją od 200-300zł !! Ja kupiłem zestaw naprawczy za 110zł i sam powymieniałem wszystko Potem tylko wyregulowali mi i autko śmigało bez kichnięcia :)
No i na koniec regulacja. Powinien normalnie pracować :) No chyba,że reduktor ma za słabą przepustowość do silnika. Chodzi o moc silnika.Może za mały??

_________________
MB 123 - 1976r / 2.4d - sprzedany
Mercury Sable - 93r 3.8L V6 aut. - sprzedany
Daewoo Tico - automat - zdechł


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 4:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
wojchr pisze:
Przy jeździe na gazie, przy zatrzymaniu lubi zgasnąć.
Filtr powietrza 3-letni.

jesli nie masz podpiętej kompensacji, to filtr powietrza może być za to odpowiedzialny...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 7:50 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jak Wy to robicie? Fusy czy szklana kula?

Brunon, nawet wie że kolega ma ke [szalone]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 8:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
odepnij nastawink wolnych obrotów na ciepłym silniku i zobacz czy problem dalej bedzie występował, masz założony regulator wolnych obr?

ps. a co daje kompensacja? bo ja u siebie nie mam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 10:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 12, 2003 7:21 pm
Posty: 249
Lokalizacja: Bełżyce woj. lubelskie
Witam
maciek-126 pisze:
odepnij nastawink wolnych obrotów na ciepłym silniku i zobacz czy problem dalej bedzie występował...

A jeżeli po odpieciu jest dobrze to gdzie szukać?? U mnie jak odepnę nastawnik to nie gaśnie i na ciepłym ładnie trzyma obroty...
Potencjometr przepływomierza wymieniłem na nowy bo całkiem wariował, ale nie wiem gdzie dalej szukać...
Pzdr Kamil

_________________
MB W124 230E '88
2x Warszawa 224 '69
Syrena 104 '73
PF 126p 600 '76
PF 125p '83
Polonez '85
3xToyota Crown MS 55 '67


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 10:11 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
maciek-126 pisze:
ps. a co daje kompensacja? bo ja u siebie nie mam

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=38943

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 9:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
a masz stabilizator wolnych obrotów http://allegro.pl/item608873600_stabilizator_wolnych_obrotow_pd30.html ja mam coś takiego i nie mam problemów z obrotami


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 22, 2009 12:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
maciek-126 pisze:
a masz stabilizator wolnych obrotów http://allegro.pl/item608873600_stabili ... _pd30.html ja mam coś takiego i nie mam problemów z obrotami

ja nie mam czegoś takiego i też nie mam problemu z obrotami [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl