MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 12:20 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Miałem nie zabierać głosu ale nie wytrzymałem.... :P
Już pisałem że u mnie to chyba występują cuda. Auto ma 23 lata z czego 14 w moich rękach.
BrunoGiamatti pisze:
skład mieszanki "nagle" stanie się nie właściwy (co jest częste przy wtrysku KE Jet i zwykłej instalacji LPG) + może jakieś nie domagania ukł. zapłonowego (zagubiona iskra itp)
Mam od 13 lat nie zmienianą instalację I generacji BRC i działa doskonale. Żeby nie było że się tylko przechwalam na Forum ostatnio kilka osób na zlocie w Trójmieście miało okazje się o tym przekonać osobiście. :)
BrunoGiamatti pisze:
nagle robi się małe "bum", które potrafi powyginać klapę przepływomierza, namącić przy ramieniu tej klapy, uszkodzić gumy przy wtrysku (itd itp).
Nie tylko klapa przepływomierza jest oryginalna ale przewody zapłonowe też. Gumy wymieniałem bo materiał się starzeje i trzeba. Palec i kopułkę też ale nie jestem zadowolony z nowego kompletu BERU. Poza tym mam sprawny system antywybuchowy więc "bum" opisane przez Ciebie mi nie grozi. Strzały czasem występowały - nie będę ukrywał. Ale tylko 2 razy przez 14 lat zakładałem na miejsce słynną rurkę. I nic poza tym. Jeśli czasem (bardzo rzadko) kichnie (ostatnio na Pb :o ) to jadę dalej - nawet nie zgaśnie. CUDA. :lol:
BrunoGiamatti pisze:
W toyocie nawet głowice mi roztrzaskało 3 razy.
W żaden sposób nie chcę Tobie dokuczyć czy też obrazić 8) ale powiem że jest taka grupa ludzi którzy z pewnymi problemami technicznymi sobie nie radzą. Na statku taka grupę mechaników nazywało się abnegatami technicznymi - to nie mój wymysł. Jednemu 16 razy pokazywałem jak napełnić zbiornik mazutem żeby nie przelać i za każdym razem samodzielnie przelał. [zlosnik]
Osobiście uważam że M103 (tak więc i M102) bardzo dobrze nadaje się do LPG. Co do 560 tak jak napisał
Janfocus pisze:
nie przejmuj się wywodami o wyższości PB nad LPG. LPG może jeździć w tych silnikach (jeśli zostało założone z głową i z głową się je eksploatuje/reguluje i dogląda...[zlosnik]
trzeba postępować z głową i wiedzą.
Kilka osób na tym Forum chyba należy do tzw grupy "ortodoksów" anty-LPG z jedynym słusznym poglądem (każdy ma do tego prawo). ;) Tylko nie siejcie tej swojej "religii" z taką "zawziętością Talibów" (prawie co drugi post) bo jak widać nie tylko na moim przykładzie nie zawsze macie rację. AMEN.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 1:44 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
mam sprawny system antywybuchowy więc "bum" opisane przez Ciebie mi nie grozi


tak gwoli ścisłości!!!!
sytem antywybuchowy nie jest po to by zapobiegać strzałom!!!!!
sytem antywybuchowy jest po to by zapobiegać skutkom strzałów!!!!!

mój system antywybuchowy też działał tak że nawet jak pieprznęło to nie zgasł tylko chodził dalej... a był to patent mojego kolegi mechanika który zrobił taką rurkę ze sprężynką i z uszczelką... a działało to tak że jak gaz pieprznął to siła rozprężania wyswuwała uszczelkę ze sprężynką i cały impet uciekał przez ten patent na gumie do regulatora wolnych obrotów... oprócz tego miałem klapę przepływomierza z otworami i gumą więc jakiekolwiek resztki impetu wydostawały się tamtędy i nie miało prawa się nic stac nawet przy częstych strzałach... nawet wtedy nie przygasał :)
a działało to pięknie zwłaszczą podczas deszczowych dni... z tym że było to upierdliwe bo trzeba było uważać z gazem... mimo że mieszanka była bogatsza to jednak jak "zgubi" iskrę to w tym momencie jest jeszcze więcej gazu do uwstecznienia...
zdawało to pięknie egzamin ale ale ale... trzeba pilnować niestety układu... wymieniać regularanie filtr gazu i powietrza nie mówiąc o kablach świecach czy kopułce co gdy jeśli silnik chodzi na benzynie to drobne niedomagania są niezauważalne... gdy natomiast chodzi na gazie każde minimalne niedomaganie konczy sie strzałem...
Te auta nie mają 5 czy 10 lat... mają duzo więcej więc dochodzi problem gum - ogólnie szczelności ukłądu dolotowego... to też przyczyna niedomagania układu... ogólnie może to chodzić na gazie... ale jak masz wszytsko idealnie szczelne, instalacje wyregulowaną idealnie, antywybuchy które pozwolą ci spać spokojnie no i cały układ dolotowy w "fabrycznym" stanie...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 11:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn mar 09, 2009 2:53 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Poznań
Chłopaki ,chodziło mi o jakiegoś gościa z okolic poznania który mógłby mi sprawdzic ten gaz i powymieniac co trzeba.Samochód kupiłem z gazem w przeciwnym razie raczej seca bym nie kupił bo jeżdze nim na codzień.A co kto myśli o zakładaniu gazu to jego sprawa i w to nie wnikam.
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem.P.S chetnie bym sie spotkał z osobami z Poznania które też mają 560.Mój tel.668 802 188 grunwald.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 11:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie pamietam ale georem z poznania chyba ma 560-tke ale czy zagazowaną??? nie pamietam

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl