MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 9:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw maja 21, 2009 10:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
grzechch pisze:
(...) drążka reakcyjnego lub jak kto woli stabilizatora
Drazek reakcyjny (czyli drazek panharda) i stabilizator to dwa rozne elementy spelniajace zupelnie inne zadania. W 124 drazek reakcyjny w ogole nie wystepuje.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 21, 2009 10:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
kielbik pisze:
Drazek reakcyjny (czyli drazek panharda)


Z drążkiem reakcyjnym i drążkiem panharda jest tak jak z kwadratem i prostokatem. Każdy kwadrat jest prostokatem ale nie każdy prostokat jest kwadratem. każdy panhard jest drążkiem reakcyjnym ale nie każdy drązek reakcyjny jest panhardem
W W124 drązek reakcyjny występuje a nawet kilka nie jest to oczywiście stabilizator ale łacznik tylnego stabilizatora jest drązkiem reakcyjnym, podobnie niektóre wachacze tylnego zawieszenia również sa drążkami reakcyjnymi.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 21, 2009 11:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
grzechch pisze:
Tylko co to oznacza- tarcze, klocki czy może zaciski i to chyba tylne. Wypróbujcie.


Właśnie. To oznacza to samo o czym już pisałem. Najprawdopodobniej powierzchnie tarcz nie tarły jednakowo o klocki hamulcowe. Po zdarciu wierzchniej warstwy metalu i klocków hamulce powinny pracować prawidłowo. Dużo racji ma też kolega, który pisze, że tarcze powinny być założone na czyste miejsce (bez piasku czy też innego brudu). Mam 90% pewności.

Wszystko to może być prawdą pod warunkiem, że montaż klocków, tarcz, w ogóle całego mechanizmu hamulcowego jest (był) prawidłowy. Żadnych luzów, niedokręconych śrub itp.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 22, 2009 12:31 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
ech Strus, jak zwykle napisalem o jedno zdanie za duzo :(. Tak czy owak mysl przewodnia mojej wypowiedzi sie zgadza: stabilizator to nie drazek reakcyjny.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl