MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 11:08 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 28, 2009 9:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Czołem
po długich przemyśleniach i wielu bezsennych nocach zdecydowałem się na remont swojego M116. Głównie chodzi mi o wymianę prowadnic zaworowych, ale jak już będę miał głowice rozbebeszone postanowiłem zrobić coś jeszcze dla Dolores, chciałbym wymienić rozrząd, kompensatory luzów zaworowych i tak się zastanawiam co jeszcze? może podpowiecie co jeszcze ewentualnie można by było zrobić mając silnik rozebrany, no i chyba najważniejsze pytanie mam brzmi: na co się przygotować? To że muszę nazbierać dużo szelestu to wiem, ale co jeszcze może mnie zaskoczyć. Pewnie nie będzie to operacja bezbolesna i krótkoterminowa, ale przynajmniej będę miał spokój z motorem na parę lat (mam przynajmniej taką nadzieję). :)

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 28, 2009 9:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Nie łatwiej kupić silnik np. http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=41501

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 28, 2009 9:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Kundlić tak bezczelnie?? nieee
Gratuluje męskiej decyzji dot. remontu :)
A jak cylindry, panewki itd? dołu nie trzeba ruszać?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 29, 2009 9:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
BrunoGiamatti pisze:
A jak cylindry, panewki itd? dołu nie trzeba ruszać?

sądzę, że to dopiero wyjdzie w praniu. Kompresja jest ok, ale co dalej tego niestety nie wiem. Pewnie jak rozgrzebię to wyjdzie 1000 problemów :) ale . . .

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 29, 2009 10:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
No to .. już nie licz ani 5 ani 6 tys zł na remont ... jak robić to robić ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 12:56 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Ja bym go skundlił tym m117 z anglii, zapodajesz europejski kolektor wydechowy i masz super motor, który nada Dolores trochę wigoru :)
Pomyśl jeszcze nad tym.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 8:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Ja bym go skundlił tym m117 z anglii


nie będę ukrywał, że mocno to rozważam. Zastanawiam się, czy potrzebna będzie również wymiana skrzyni biegów? czy tylko wymiana jak pisze kolega Zegarek kolektora wystarczy?

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 9:36 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm .. no ok ... i ja sie przyznam, ze właśnie kundle furmanke :oops:
Tylko żeby nie zamienić silnika na drugiego gniota... a nóż pojeździ się 10k km i będzie ot samo [oczko]
zegarek pisze:
Ja bym go skundlił tym m117

A za takie słowa powinieneś dostać tu bana [zlosnik]
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 9:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
BrunoGiamatti pisze:
Tylko żeby nie zamienić silnika na drugiego gniota

to mnie najbardziej powstrzymuje przed wymianą motoru, mam jeszcze na oku motor z SEC-a ale to chyba temat nie do ugryzienia. Prędzej go rdza strawi niż ja go kupię.

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 2:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
berts pisze:
mam jeszcze na oku motor z SEC-a ale to chyba temat nie do ugryzienia

A co? gościu taką cene krzyknął?
Ciekawe co wyjdzie z mojego nowego silnika w Cadillacu [cool] ... Gościu ręczy własnymi genitaliami, że jest w perfekt stanie.
Jak byś chciał mogę sprzedać Ci 5.7 ;)
Może i dobrym pomysłem było by łyknąć ten motor od M4E ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 5:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
BrunoGiamatti pisze:
A co? gościu taką cene krzyknął?


sam się nie może zdecydować, sprzedać nie sprzedać, w sumie mówi że mu miejsce zabiera, a pozbyć się nie chce, koleś z cyklu "przyjedzie prawdziwy Niemiec i da mi 10 000 ojro za to auto", szkoda ale takie życie :)

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 01, 2009 8:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 03, 2008 8:34 am
Posty: 181
Lokalizacja: 3citi
mnie wymiana prowadnic zaworowych, gumek, oczywiście planowanie głowic, uszczelki, pomoc kolegi znającego się na rzeczy wyniosło całościowo około 1700 - 1800pln. nie wymieniałem "szklanek", rozrządu,...
jeżeli temten silniczek jest ok, to myślę, że będzie podobna kasa, a koników więcej [zlosnik]
pozdr

_________________
C 126 E 50 1990r
W 203 1,8k 2006r
W 639 2,2 2009r


ex W201 2,0D, ex W124 2,5D,


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl