MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 9:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 18, 2009 1:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Witam
Jest problem tzn:
Jak z rana odpalam to auto kuleje i obroty spadaja b.nisko tak że nawet jak go nie wzbudze pedałem gazu to zgaśnie. Jak go przytrzymuje na gazie to niby jest ok tylko czasami tez ma zawachanie i obroty sie obniżą. Jak go przytrzymam i się już rozgrzeje to wszystko jest OK. Tylko te kilka chwil rozgrzewania. No i jak jest zimny to nie ma podwyższonych obrotów.
Czujnik temp. przy termostacie wymieniony (ten czteroprzewodowy) i nic. Jakieś sugestie??

Autko to W140 300SE `91 LH-jetronic + sekwencja (ale gaz to tu raczej nic nie ma do powiedzenia przy rozgrzewaniu)

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 20, 2009 7:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Nikt nigdy nie miał takich objawów przy rozruchu?? :(

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 20, 2009 9:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Czujnik temp. powietrza w dolocie?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 20, 2009 12:34 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Hmmm to może być trop przeczyszczę i zobacze co i jak albo go odłacze i też sprawdzę zachowanie.

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 20, 2009 1:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zmierz rezystancje.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 20, 2009 2:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Rezystancja czujnika to 1.597 kilo ohma. Teraz tylko jaka powinna być ?
TReneR ty się znasz może będziesz wiedział :) co ??

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 20, 2009 5:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A w jakiej to temperaturze mierzyles? :-)
Trzeba by sprawdzic z danymi fabrycznymi, ale na pierwszy rzut oka wyglada OK.

ps. A zmienia sie rezystancja po podgrzeniu/ochlodzeniu?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 21, 2009 7:05 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Tak więc sprawdziłem rezystancje na zimnym i na ciepłym silniku na:
- czujniku temp. powietrza dolotowego
- i na czujnikach na obudowie termostatu (jeden jednoprzewodowy i jeden dwuprzewodowy)

Czujniki te zmieniaja swoją oporność wraz ze zmiana temperatury (tzn. rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp.) Tak więc czujniku raczej ok.

Zauważyłem że od czasu wystąpienia tych objawów wolne obroty nawet juz na rozgrzanym silniku (na N)spadły do około 500-550 obr/min.

Może znacie jakiś inny trop jakim mógłbym podążać??

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 22, 2009 7:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
W weekend zwiększe mu na przepustnicy kąt pochylenia klapy (regulacja wewnątrz przepustnicy) na biegu jałowym. Bo z tego co zauważyłem to na zimnym te opadające obroty to coś jakby przymykanie przepustnicy.
Może właśnie przez to się dusi :( (brak tlenu)

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 27, 2009 9:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Z tego co zauważyłem to dzieje się to na benzynie !

Może filtr paliwa zawalony?? I teraz pytanie ile ich jest i gdzie szukać?

Albo wtryski ? :(

Przypomnę że dzieje się to tylko na zimnym silniku. Na ciepłym (lekko rozgrzanym) wszystko jest OK. Zarówno na benzynie jak i na gazie.

Pomożecie :) ?

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 05, 2009 7:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Rozwiązanie problemu: :)

Pęknięta guma na wężyku podciśnienia dochodzącym bezpośrednio do kolektora ssącego (dochodzą 2 a jeden był wadliwy)

Może się komuś przyda
Pozdrawiam

PS. trener dzięki za zainteresowanie

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl