MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 1:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt cze 19, 2009 9:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
[quote="butek22"]To są te palstikowe rureczki pomiędzy wałkami rozrządu, mogą byc zapchane, lub oringi w nich nie trzymaja i puszczają olej na boki.
witaj kolego
znalazłem przyczyne cykania moich szklanek,
moze u Ciebie jest podobny problem,
winowajca są własnie te małe łączniki plastikowe, jednak nie to,ze sa zapchane,(tam sa duze otwory nie ma mozliwosci zapchania) ani tez oringi na nich(nawet bez oringów szklanki by nie cykały ze wzgledu na b.duza ilosc oleju jaka nimi płynie(odpaliłem silnik bez pokrywy- widziałem jak zapierdziela olej ) ) w tych łącznikach psuje sie zaslepka- mysle ,ze jest to jakiś bezpiecznik cisnienia , u mnie w 2 łącznikach wywaliło zaslepke i olej zamiast płynąć do drugiego kanałka tryskał na klawiature, stad brak cisnienia na szkalnkach, zastanawia mnie teraz powód dlaczego wywaliło mi te zaslepki, spewnoscia konstryktorzy mercedesa umyslnie je tam umiescili, ale zobacze pojezdze troche i sprawdze czy znowu tych zaslepek nie wydmuchało.

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 19, 2009 9:35 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Będe musiał przyjrzeć się temu u siebie, byc może tez w tym tkwi problem.
Rozumiem że cykanie ustało?
Kupywałeś nowe rureczki, czy jakoś je zaślepiłeś.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 19, 2009 1:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
butek22 pisze:
Będe musiał przyjrzeć się temu u siebie, byc może tez w tym tkwi problem.
Rozumiem że cykanie ustało?
Kupywałeś nowe rureczki, czy jakoś je zaślepiłeś.


kupowałem nowe 52zł szt , tak cykanie ustało:)

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 10:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Dziś ponownie zajrzałem pod pokrywe zaworów, by zlokalizować denerwujące cykanie, okazało się że u mnie również jedna z plastikowych rureczek była niezaślepiona i cisnienie wypychało olej na bok, po wymianie rureczki w końcu można się cieszyć piękną muzyką V8 :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 12:00 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 22, 2006 12:57 am
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa / Kraków
Heh, może warto zaopatrzyć się w patent jak w E500/500E.
Z tego co wiem w całej gamie W124 "500" nie było łączników plastikowych:

Obrazek

_________________
W124 500E '92 929 Nautical Blue


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl