szeryf pisze:
napięcie powinno byc minimum 0,3V - jest 0,27V
rezystancja czujnika 560-650Ohm - jest 805Ohm
Teoretycznie jest poza skalą. Wiec do wymiany, wydaje mi sie jednak ze sterownik aby zebrac informacje z tego czujnika powinien na moment uruchomic jednak kompresor?
Powinien - i dlatego raczej (!) można czujnik wykluczyć. Sam pomiar napięć i oporności to nie wszystko, gdyż w układzie porównywane są CZĘSTOTLIWOŚCI. Tak więc wystarczy inne przełożenie na kole pasowym - natomiast nie wiem, jak wygląda impulsator we wnętrzu kompresora (być może są różnice w ilości impulsów na obrót w zależności od typu pojazdu. <br>
Dodano po 3 minutach.:<br>
bary123ce pisze:
czujnik temp. zewnętrznej dla termometru jest za tablicą rejestracyjną lub przednim reflektorem,
Nie było wersji z czujnikiem za reflektorem. Najwcześniejsze wersje miały czujnik w narożu zderzaka. To były te układy, do których nie dochodził sygnał prędkości z licznika blokujący wskazania w czasie postoju. Dlatego trzeba było umieścić czujnik jak najdalej od chłodnicy, żeby w czasie postoju z pracującym silnikiem wskazania gwałtownie nie rosły. <br>
Dodano po 3 minutach.:<br>
piotrmaja pisze:
Co do świateł drogowych - po wizycie u elektryka okazało się że włącznik główny padł
Nie wierzę ani za grosz: z wyłącznika głównego (ten obrotowy, załączający pozycyjne i reflektory) wychodzi TEN SAM, JEDEN KABEL do świateł mijania i drogowych. Tak więc jeżeli światła mijania są - to przełącznik na 100% JEST DOBRY!