No to ku potomnosci
Zdejmujesz oslone nad nogami kierowcy, wyjmujesz dywanik lezacy na podlodze i odkrecasz sobie wszystkie te obejmy, dzieki ktorym pancerzyk lezy sztywo pod pedalami. Potem odkrecasz mechanizm z pedalem bo nad nim, w miejscu w ktorym pancerzyk ma metalowa koncowke bedzie taka wsuwka/zawleczka bez ktorej nie uwolnisz linki z mechanizmu, a ktora jest tak zlosliwie mala ze w ciemnosciach pod deska rodzielcza nie zawsze widoczna. Nastepnie wyjmij sobie radio i popielniczke, mieszek od wybieraka skrzyni biegow, poodkrecaj mocowania panelu srodkowego (tego miedzy fotelami) i sprobuj go delikatnie uniesc. Linka spod nog kierowcy poprowadzona jest za nagrzewnica
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
, a potem wzdluz tunelu pod panelem srodkowym i pod dywanikiem na tunelu (miedzy pasazerami siedzacymi z tylu), gdzie pod siedziskiem tylnej kanapy wchodzi pod samochod. Zeby bylo smieszniej pancerzyk zarowno pod panelem jak i dywanikiem ma takie plastikowe obejmy (chyba 3 co jakies 30cm na kluczyk 8 albo 10 - nie pamietam juz teraz...), ktorych jak nie obluzujesz to nie wyciagniesz pancerzyka. Dostep do nich jako taki jest mozliwy po odkreceniu szyn/prowadnic dla zapiec od pasow bezpieczenstwa. Po tym zabiegu dywanik jest na tyle luzny, ze wsuniesz tam dlon. Potem schodzisz do kanalu gdzie wyjmujesz kolejna zawleczke i mozesz sobie wysunac linke...
Aha - jak juz sie z tym uporasz i bedziesz skladal to nie zapomnij na samym koncu podpiac wtyczki od wlacznika swiatelka na desce rozdzielczej...
Prawda, ze proste?
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)