MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 2:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw mar 19, 2009 11:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
cześć
wentylator nie ma odpowiedniej wydajność, jak ustawie na IV bieg to ledwo co dmuch z kratek. Co z tym cholerswem zrobić.

_________________
kiedyś beczkowóz 200D-Zezłomowany
w124 2.5TD Berlin Taxi 92r ASB-Sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
doprowadzenie powietrza / filtr sprawdzony? ;)
na 1 biegu silnik dmuchawy chodzi normalnie, ale też dmucha za słabo tak ?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
doprowadzenia sprawdzone , a filtr - gdzie go szukać?

_________________
kiedyś beczkowóz 200D-Zezłomowany
w124 2.5TD Berlin Taxi 92r ASB-Sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... +powietrza

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 19, 2009 11:57 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no ja bym się przyłączył bo też ledwo co mi dmucha... ze srodka wali jak porąbany ale ciepłe ledwo pyka... i ja mam E-klasę a na tamtym temacie forum to była przepychanka... każdy mówił co innego...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 12:08 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
ja po przeczytaniu tego co napisali chłopaki to już nie wiem czy szukać tego filtra , czy on jest, czy go nie ma [totalszok] :o
moze po WINie ktoś mi powie

WDB1241851F209481

_________________
kiedyś beczkowóz 200D-Zezłomowany
w124 2.5TD Berlin Taxi 92r ASB-Sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 20, 2009 8:41 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Fltr jest tylko w wersji z klima lub zamknietnym obiegiem od okolo 92 roku. Mozna go znalezc na podszybiu (trzeba zdjac oslony).

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 22, 2009 7:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Obrazek
Obrazek

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 11:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Co to za ustrojstwo zaznaczone na czerwono?

Obrazek

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 11:36 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Czujnik temperatury zasysanego powietrza do regulatora temperatury w środku.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 11:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
czujnik :o , jaki czujnik , jeśli jest to jaki ma wpływ na wydatek wentylatora. Wydaje mi się że jak załączę na odpowiedni bieg to powinien być utrzymywany stały wydatek ( dobrze myślę). Oczywiście przy klimie manualnej.

_________________
kiedyś beczkowóz 200D-Zezłomowany
w124 2.5TD Berlin Taxi 92r ASB-Sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 9:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
piotrjaniszek pisze:
czujnik :o, jaki czujnik....

Odpowiedź.
ukaniu pisze:
Czujnik temperatury zasysanego powietrza do regulatora temperatury w środku.

piotrjaniszek pisze:
jeśli jest to jaki ma wpływ na wydatek wentylatora.

Nie ma.
piotrjaniszek pisze:
..Wydaje mi się że jak załączę na odpowiedni bieg to powinien być utrzymywany stały wydatek ( dobrze myślę). Oczywiście przy klimie manualnej.

Dobrze myślisz, ale problemy z wydajnością dmuchawy są z reguły spowodowane zaniedbaniami użytkowników aut.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 17, 2009 4:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 05, 2005 11:37 am
Posty: 159
Lokalizacja: puławy/warszawa
Dziś w końcu rozkręciłem podszybie. Niestety (a może i dobrze) żadnego filtra NIE MA.
Rozebrałem też obudowę wentylatora i przełączałem na poszczególne biegi. Wydaje mi się iż chodzi prawidłowo, czyli wkręca się ładnie na wszystkie biegi. Pozostaje sprawdzić doprowadzenia (do kokpitu). Tu pytanie.
Jak to zrobić ?????????

_________________
kiedyś beczkowóz 200D-Zezłomowany
w124 2.5TD Berlin Taxi 92r ASB-Sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 18, 2009 9:01 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
Czujnik temperatury zasysanego powietrza do regulatora temperatury w środku.

A czujnik obok przełącznika szyberdachu od czego jest?
piotrjaniszek pisze:
Pozostaje sprawdzić doprowadzenia (do kokpitu). Tu pytanie.
Jak to zrobić ?????????

Rozebrać osłony nad nogami i nurkować ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 19, 2009 12:11 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Czujnik przy wlaczniku odsuwanego dachu to czujnik temperatury wewnetrznej a czujnik przed wlotem do mieszalnika to czujnik temperatury zewnetrznej. Logyczne, nie? ;). Oprocz tych dwoch sa jeszcze dwa czujniki temperatury podgrzanego powietrza - po jednym dla kazdej polowki nagrzewnicy oraz czujnik temperatury schladzanego powietrza bezposrednio za parownikiem.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl