MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 3:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 19, 2009 11:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Pokrętło siły nawiewu zacięło się w pozycji 0 i żadną siłą nie chce się przestawić co przy obecnych temperaturach jest problemem [zlosnik] . Z tyłu widać że podciśnienia są podłączone. Da się to naprawić czy trzeba wymienić ?

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 12:02 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
chodzi Ci o predkosc dmuchawy???? (sila nawiewu) - tam jakos nie czuje podcisnienia - bo i po co? na podszybiu jest opornica, ktora determinuje predkosc wichury. Tu o jakimkolwiek mechanicznym zacieciu nie ma mowy - z tylu nie ma zadnych ciegien czy innych badziewi. Z kierunkiem nawiewu to juz inna para kaloszy ale z tego co mi sie wydaje (nie widzialme rozbebeszonej konsoli) to kierunkiem nawiewu steruja ciegna bowdena, ktore to odpowiednio ukierunkowywuja strumien ogrzanego powietrza.

Sprobuj obejsc opornice na krotko - powinienes miec dmuchawe na max. obrotach.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 9:13 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Milosh pisze:
tam jakos nie czuje podcisnienia - Tu o jakimkolwiek mechanicznym zacieciu nie ma mowy - z tylu nie ma zadnych ciegien czy innych badziewi..

Otóż pokrętło to nie jest tylko zestaw styków elektrycznych - jest jeszcze w nim zamontowane ustrojstwo zamykające klapę dopływu powietrza z zewnątrz przy przesunięciu gałki z "I" na "0"
Dla zwykłego ogrzewania jest to cięgno mechaniczne, dla klimy ta funkcja jest sterowana podciśnieniem. Niestety - nie mamy w zapytaniu informacji, czy jest to klima, czy zwykłe ogrzewanie (możemy się tylko domyślać, że prawdopodobnie ręczna klima)
Ponieważ te pokrętła raczej się nie zacinają - trudno będzie uzyskać na forum informację, co z tym fantem zrobić. Pozostaje wyjąć na stół i zabawiać się w pionierską "pracę u podstaw" [zlosnikz]

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 10:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Tak oczywiście w aucie siedzi klima ręczna (przycisk ze śnieżynka ) odłącze dziś to ustrojstwo i zbadam co tam sie mogło zepsuć bo wczoraj o 22 mi średnio wychodziło [zlosnik]


Problem rozwiązany winna była metalowo-gumowa część wewnątrz pokrętła odpowiedzialna za zamykanie klapy przy pozycji 0 . Najzwyczajniej na świecie się zatarła.

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl