MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 11:28 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt gru 22, 2009 1:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
a więc jak powinna byc wyregulowana linka aby skrzynia pracowała w odpowiedni sposób i czy linka musi naciągnięcia czy poluzowana???


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 1:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
W położeniu S z gazem do dechy powinna być maksymalnie wyciągnięta.
Regulująć czuć, że już dalej się jej napiąć nie da bo by się zerwała.
Wtedy z puszczonym gazem powinna być praktycznie na granicy luzu.
Taka regulacja powinna dać fabryczne nastawy.
Po takiej regulacji można linkę już tylko luzować wedle uznania ale to będzie raczej wbrew pomysłowi fabryki i biegi będą zrzucane wcześniej oraz k-d może nie działać jak potrzeba.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 8:08 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Wtrące sie w wątek bo uważam że może się to kiedyś mi przydać, co kolega ma na myśli- w położeniu S !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 9:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Przełącznik S/E na wybieraku automatu, obok dźwigni.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 9:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
OK dzięki,tak też myślałemale lepiej spytać ! [zlosnikz]

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 9:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 02, 2008 9:11 pm
Posty: 158
Lokalizacja: Kaszuby
ukaniu pisze:
W położeniu S z gazem do dechy powinna być maksymalnie wyciągnięta.


Tzn pedal gazu powininen byc wcisniety az kick-down zalapie czy tylko do oporu na wlaczniku kickdowna?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 10:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Do oporu.
Tak sobie jeszcze myślę.
Włącznik E-S działa jak na podciśnienie, nie pamiętam czy podaje podciśnienie na E czy na S, bo nie mam takiego teraz w swoim samochodzie.
Jeśli przy położeniu S potrzeba podciśnienia - silnik musi przy regulacji pracować.
Wtedy trzeba niestety (bo nie da się wcisnąć gazu do dechy) wypiąć końcówkę linki ASB pociągnąć i ustawić tak by koniec zakresu (dalej już się nie da wyciągnąć) pokrywał się z położeniem dźwigni ciągnącej dla gazu do deski.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 23, 2009 10:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
W położeniu S nie trzeba podciśnienia.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl