Mercedes190E pisze:
Od zawsze mam diesla i to jego tajniki udało mi się złębić, silniki benzynowe pozostają dla mnie bardziej zagadką dlatego nie zajmuje się tym samochodem

Obawiam się, że będziesz musiał poznać tajniki, bo licząc na (większość) mechaników to sobie nie pojeździsz.

Mercedes190E pisze:
Z gazem i to jest największe nieszczescie w tym samochodzie, kupiliśmy go już z gazem i od początku były problemy, najpierw reduktor potem inne jaja i raz na 3 miesiace strzał gazu i auto staje na drodze, a że to automat to cyrk jest potrójny
Na czas regulowania benzyny zdemontuj "mikser" od LPG na dolocie.
Mercedes190E pisze:
samochód spala naście litrów benzyny i do 20 litrów gazu,jednka jestem pewny, ze to nie jest normalne.
No nie jest, benzyny powinien pewnie max. ze 12l palić, gazu ma prawo więcej, dużo więcej, taka to już konieczność w połączeniu mechaniczny wtrysk+LPG.
Mercedes190E pisze:
Mimo wszystko auto jest naprawde żwawe i ma kopa.
Ale w całym zakresie obrotów, czy jak się "rozkręci", to dopiero idzie?
Mercedes190E pisze:
Co jeszcze mogę napisac.... Przy strzale wywala jakąś nieszczęsna rurkę, do teraz nie wiem jaką.
Normalne.
Mercedes190E pisze:
Mechanicy stwierdzili że auto same sobie daje ssanie, zdjęli obudowe filtra powietrza i oczom ukazało sie coś podobnego do korka do wanny, rozumiem, że to przepustnica?
A może mikser od LPG? Nie szedł do tego czegoś wąż od parownika?
Mercedes190E pisze:
W momencie kiedy auto schodzi na zbyt niskie obroty obniża sie ten pierścien, czemu towarzyszy syk. po czym sie zamyka.
To "przepływomierz", poczytaj o KE-Jetronic, serio, trochę wiedzy i będziesz mógł poznać, czy mechanicy wiedzą, o co chodzi.

Mercedes190E pisze:
Panowie przepsikali i wyczyścili to ustrojstwo i po dwóch godzinach zabaw doszli do wniosku, że wystarczy trwale podciągnąć lekko linke gazu, tak aby auto mialo stałe obroty zbliżone do wolnych
Już ich więcej nie odwiedzaj...
Mercedes190E pisze:
Tak jak mówiłem mechanicy ci twierdzą że trzeba by wypieprzyć katalizator i wstawić strumienice.
Jak wyżej...
Ja obstawiam:
-powyginana klapa "przepływomierza",
-źle ustawiona dawka paliwa,
-nieszczelne podciśnienia,
-i, jak to w KE-Jetronic, jeszcze wiele innych rzeczy.
Na wstępie radzę się zapoznać z opisem działania tego systemu wtryskowego, chociażby podstawy, bo to Ci się zawsze przyda. Wygooglaj "KE-Jetronic" i poczytaj...
Co do człowieka, który by Ci pomógł, to ja znam np. tego gościa ->
http://www.autobodex.waw.pl/strona50.htm, ale to pewnie za daleko.
