MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 3:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 08, 2010 8:44 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
!!! Witam serdecznie wszysktich klubowiczów !!!!

Mam gwiazdeczkę w124 coupe 2.3 benz automat 87r.
Po wystrzale gazu z powodu przebicia iskry pojawił się problem auto z ledwością odpala. Po strzale wąż pod kolektorem został włozony na swoje miejsce klapa spiętrzająca pracuje bez zacięć nie jest pogięta. Na benzynie jak i na gazie jak odpali to trzeba trzymać gaz do połowy bo dławi sie i inaczej gaśnie. Silnik pracuje bardzo nierówno tak jakby na 3 tłokach. Po przejechaniu około 100 - 200 metrów tracę wspomaganie hamulca.
Dodam jeszcze ze jak podłanczałem wąż pod kolektor to zsunąłem wąż z chłodnicy ( wcześniej uszkodzony króciec i za krótki) i płyn zalał pewnie coś pod maską jakieś 2-3 litry. Wymieniam teraz chłodnicę świece i kable beru.
Czy orientuje się ktoś co może być przyczyną nierównej pracy silnika i braku obrotów i mocy?
Uprzejmie proszę o pomoc :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 10:22 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
raftech pisze:
Po przejechaniu około 100 - 200 metrów tracę wspomaganie hamulca.

skoro tak, to ja bym stawiał że jeszcze jakies podciśninie z dolotu spadło lub jakaś rurka/guma pękła...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 12:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wyjmij regulator powietrza dodatkowego i sprawdz czy sie nie zacial.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 08, 2010 8:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
Sprawdź podciśnienie idące do skrzyni biegów...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 09, 2010 12:50 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
Posiedziałem troszkę przy aucie wymieniłem świece i kable na beru
P wybuchu pękła "patelnia" od filtra powietrza i oprócz tego że wypadł wąz spod kolektora to wyleciał przy jakimś dużym czujniku metalowym wielkości dużego kondensatora nad kolektorem ssącym. Po zmontowaniu i wymianie świec oraz kabli aż miło słychać jak pracuje silnik na wolnych obrotach. <br>Dodano po 5 minutach.:<br> Mam tylko mili Panowie mały problem - brak ssania na benzynie ale było to także przed detonacją gazu. Nie mam na benzynie nawet wolnych obrotów jak silnik jest nagrzany są za niskie i gaśnie. Zauważyłem też ze pewien czujnik obok tego od wentylatora jest taki z małymi otworkami i nałozone są na nie jakby takie małe fajki z bolcami ma przerwany jeden kabel wczesniej trzymał się na ostatnim włosku.
Co sądzicie o tym co może być przyczyna braku ssania mojej GWIAZDECZKI :) Uprzejmie proszę o dobrą radę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 09, 2010 6:15 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
To co porównujesz do kondensatora to regulator obrotów minimum inaczej wolnych.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 09, 2010 9:50 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
stanleym126 pisze:
To co porównujesz do kondensatora to regulator obrotów minimum inaczej wolnych.


Lub inaczej regulator powietrza dodatkowego. Jak jest zaciety/uszkodzony - brak regulacji obrotow biegu jalowego + klopoty z odpalaniem [zlosnik]

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 11, 2010 9:27 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lut 13, 2009 9:43 pm
Posty: 13
Dziekuję Panowie za podpowiedzi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl