MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 10:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 10:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Nie lepiej sprzedać swojego i kupić takiego co ma gaz założony przez profesjonalistę ? Np.: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11195311 [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 19, 2010 10:53 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
brunos pisze:
Po wymianie kalosza silnik trzyma wysokie obroty ok 2tys na biegu jałowym..

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=45393

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 20, 2010 1:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
A zalozyliscie wszystkie wtyczki tak jak byly? Jak na wlaczonym motorze zdejmiesz wtyczke z zaworu cisnienia dodatkowego to bedzie mial wyzsze obroty. Tu bym szukal przyczyny. To takie ustrojstwo, ktore jest podpiete z przodu kalosza, na kolanko-trojniku (na lewo od kopulki).

_________________
Ex:
'88 W126 420SE 5.0
'83 W126 280SE
'72 /8 230.6 -> 280


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 20, 2010 10:24 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 18, 2009 9:23 pm
Posty: 23
Numer GG: 6442380
Lokalizacja: Wolin\ Szczecin
witek-sec

:oops: :oops: :oops: masz mnie w tym momencie :P <br>Dodano po 46 minutach.:<br> ok zrobiłem jak kolega spychal radził i faktycznie obroty się poprawiły, Widać coś nie do końca łączyło bo tylko poruszałem wtyczką i mocniej ją docisnąłem. Znalazłem jednak coś niepokojącego mianowicie odłączony przewód z pneumatyki do modułu. Po podłączeniu obroty wzrosły z 1100 na jakieś 1600;/
Obrazek
Obrazek

_________________
VW POLO '95 1.3
C126'88 500 Ślicznotka [i]LPG 2gen[/i]
W115 200D już na części :(
W124'88 250D ex
Suzuki swift '90 1.0 "Słifciątko" ex
WSK 125 "czarna wdowa"
MZ TS 150
http://www.youtube.com/watch?v=M3aV6H0FwWI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 23, 2010 5:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2007 8:34 pm
Posty: 75
Lokalizacja: Rzeszów
ale po co to lpg komu?? hehe

_________________
MB W123 200
MB W124 220
MB W202 280
ex. MB W126 280
ex. MB W123 240D
ex. MB W123 250
ex. reszta ex nie MB, szkoda gadac :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl