KE nie ma mechaniki zaprojektowanej do samodzielnej pracy, wymaga wzbogacenia przy rozruchu, wymaga wzbogacenia przy gazie do dechy...
Jeśli by chcieć sprawdzić jaki skład daje w zakresie pracy bez sterowania potrzebna jest hamownia lub sonda szerokopsamowa i pałowanie podczas jazdy. KE do tego ma baaardzo ograniczone możliwości regulacji mechanicznej - tylko ciśnienie za EHA i śruba CO - poszaleć się nie poszlaje jak będzie za ubogo na średnim obciążeniu... to jest leciwy nic nie warty układ wtryskowy... MA 1 zaletę - jak jest ciśnnienie paliwa i silnik ciepły - jedzie.
Jeśli po wyjęciu bezpiecznika z srebrnego przekaźnika jeździ lepiej - znaczy coś uszkodzone/rozregulowane. Wątku wktórym analizowaliśmy KE przepisywał nie będę.
KE bez sondy wymaga innego trybu pracy sterownika - rezystor referencyjny - było pisane - poszukaj. Wg mnie efekt jest taki, że trzba piłować KAT a do tego rośnie spalanie bo rzęchowata mechanika wtrysku i zasys 20 letniego silnika nie ten co w nowości.
_________________ Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości. 190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3. Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl
|