MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sty 23, 2010 7:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
a mianowicie jak prawidłowo powinna byc zamontowana bulta toroidalne mam na myśli wielozawór w którą stroną ma byc skierowany ku przodu auta czy ku tyłu???


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 23, 2010 9:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Właściwie , to nie ma znaczenia w którą stronę ,ale lepiej dla ciebie jak otworzysz bagażnik i widzisz skalę z ilością gazu,no i łatwiej zakręcić wypływ gazu w razie czego,na pracę wielozaworu akurat w butlach typu toroid nie ma to znaczenia !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 23, 2010 9:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
http://www.124coupe.pl/forum/viewtopic.php?id=2611


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 24, 2010 9:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Po przeczytaniu posta z linku powyżej, wnioskuję że koleś który to pisał nie ma zielonego pojęcia o LPG , nie wiem czy kolega wie jak wygląda sam wielozawór czyli jako częśc do zamontowania w butli,bo większość widzi go już zamontowanego,wielozawór wyposażony jest w pływak który poprzez ramię połączony jest z zaworem odcinającym dopływ gazu (przy zatankowaniu do 80 % pojemności -odbija )oraz skalą z poziomem ilości,posiada też rurkę która pobiera gaz która schodzi praktycznie do samego dołu zbiornika tak że w autach o miejszych pojemnościach skokowych silnika można wyjeżdzić go praktycznie do końca, nie rozumię tu sugesti przedmówcy że /jak się zrobi zryw to gaz się przeleje do tyłu i auto nie dostaje paliwa / kompletna BZDURA ! Można zauważyć przy dużych pojemnościach i małej już ilości gazu w zbiorniku,brak reakcji na przyspieszanie ale jest to podyktowane dużym poborem a praktycznie brakiem paliwa ale po to jest ustawiona tzw. rezerwa żeby udać się na CPN ! [zlosnik]

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl