MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 4:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sty 29, 2010 7:59 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 29, 2010 7:43 am
Posty: 4
Witam szanownych forumowiczów...mianowicie problem jest taki iż na zimnym silniku mam zazwyczaj problemy z odpaleniem (benz +gaz) silniczek 3.0 24V. jak juz odpali to przez jakiś czas musi chodzić na wolnych bo jak tylko chce dodać obrotów to się dławi...a jak juz jest rozgrzany i jeżdze na benzynie to przy wysokich temp. silnika tez troche sie dławi przy dodawaniu obrotów.
Na gazie w zasadzie OK co prawda nie odpale na gazie, moc silnika spoko na gazie tylko czasem tez jak zgasze na gazie to musze później troche kręcić zeby odpalił. gazaownia z parownikiem.
jak ktoś cos wie to POMOCY :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 4:39 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 29, 2010 7:43 am
Posty: 4
naprawde nikt nic nie wie? pomóżcie, może chociaż jakaś sugestia??


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 5:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć
OK. Napiszę to po raz (moment .. licze swoje posty) .. cos ok trzy-tysięczny.
300-24 to ostatni silnik jaki mogę polecić do LPG. Zupełna porażka .. Niestety ten silnik nawet w porównaniu do zwykłej 300 czy 230 to piła łańcuchowa. A jej "wysokoobrotowość" i moment obrotowy zaczynający się dopiero przy 9 tys obr ( [oczko] czyt. jego wieczny brak) + gaz = wielkie problemy.
Jak mi trzasnął gaz przed laty też tak miałem jak Ty opisujesz.
Zapalał dopiero w fazie ostatnich oddechów akumulatora (czyt. po 8min. kręceniu) .. na benzynie nie jeździł .. na gazie ledwo.
Skończyło się na wymianie wtrysku [zlosnik]
Proponuje Ci zobaczyć jak sie ma klapa spiętrzajaca i potencjometr. + sprawdź wszystkie przewody wtrysku. Co i jak - było już wielokrotnie na forum.
Wtedy się pochwal swoimi badaniami :)
Życzę Ci szybkiego uporania się z problemem.
Pzdr

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 30, 2010 10:11 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 29, 2010 7:43 am
Posty: 4
BrunoGiamatti pisze:
Cześć
OK. Napiszę to po raz (moment .. licze swoje posty) .. cos ok trzy-tysięczny.
300-24 to ostatni silnik jaki mogę polecić do LPG. Zupełna porażka .. Niestety ten silnik nawet w porównaniu do zwykłej 300 czy 230 to piła łańcuchowa. A jej "wysokoobrotowość" i moment obrotowy zaczynający się dopiero przy 9 tys obr ( [oczko] czyt. jego wieczny brak) + gaz = wielkie problemy.
Jak mi trzasnął gaz przed laty też tak miałem jak Ty opisujesz.
Zapalał dopiero w fazie ostatnich oddechów akumulatora (czyt. po 8min. kręceniu) .. na benzynie nie jeździł .. na gazie ledwo.
Skończyło się na wymianie wtrysku [zlosnik]
Proponuje Ci zobaczyć jak sie ma klapa spiętrzajaca i potencjometr. + sprawdź wszystkie przewody wtrysku. Co i jak - było już wielokrotnie na forum.
Wtedy się pochwal swoimi badaniami :)
Życzę Ci szybkiego uporania się z problemem.
Pzdr


WIELKIE DZIEKI KOLEGO
Widze że bez specjalisty (warszatu) się nie obedzie, co prawda u mnie nie jest tak źle jak u Ciebie było, bo moc jest i to SPORO, tylko to odpalanie to porażka :evil:, coz więc odwiedze wkrótce jakiegoś mechanika i napisze tu pewnie co i jak poszło :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 31, 2010 5:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
kobi pisze:
odwiedze wkrótce jakiegoś mechanika

Proszę Cię. Nie rób tego [zlosnik]
Jacyś mechanicy nie mają o tym pojęcia. Baa ani gazownicy (którzy nie raz zakładali LPG do MB) ani w warsztacie Bosha (gdzie chyba powinni jednak mieć pojęcie o układzie Bosh KE-Jetronic) nie mają pojęcia o co tu chodzi. Więcej szkód narobili niż pożytku.
Kilka miesięcy latanie po "specjalistach", masa pieniędzy .. a samochód z dnia na dzień gorzej jeździł.
Z tych rzeczy jak sprawdzenie ustawienia klapy przepływomierza czy napięcie potencjometra tejże klapy to sam możesz zrobić. Kilka minut roboty i jedyne co potrzeba to miernik pokazujący "V".
Skąd jesteś?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 31, 2010 6:57 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pt sty 29, 2010 7:43 am
Posty: 4
BrunoGiamatti pisze:
kobi pisze:
odwiedze wkrótce jakiegoś mechanika

Proszę Cię. Nie rób tego [zlosnik]
Jacyś mechanicy nie mają o tym pojęcia. Baa ani gazownicy (którzy nie raz zakładali LPG do MB) ani w warsztacie Bosha (gdzie chyba powinni jednak mieć pojęcie o układzie Bosh KE-Jetronic) nie mają pojęcia o co tu chodzi. Więcej szkód narobili niż pożytku.
Kilka miesięcy latanie po "specjalistach", masa pieniędzy .. a samochód z dnia na dzień gorzej jeździł.
Z tych rzeczy jak sprawdzenie ustawienia klapy przepływomierza czy napięcie potencjometra tejże klapy to sam możesz zrobić. Kilka minut roboty i jedyne co potrzeba to miernik pokazujący "V".
Skąd jesteś?


okolice jeleniej góry...akurat tak się składa ze znam bardzo dobreko elektromechanika a "fachowiec" od sinlików to kumpel mojego ojca, sam nie lubie pchać łap do silnika (tym bardziej że to własnie KE-Jetronic), robie wszystko tylko nie to :), no chyba ze za dobrymi szczegółowymi objaśnieniami


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl