mr_simon pisze:
Seweryn a jak się nagrzeje to jest OK czy dalej ma tak niskie obroty?
Hej Simon.
Dziś rano odpaliłem go na zimno pierwszy raz i jest tak, że obroty po odpaleniu są podwyższone, a po chwili spadają - czyli wydawałoby się, że wszystko OK z kontrolą obrotów. Po nagrzaniu obroty wydają się mniej więcej odpowiednie, jednak dokuczliwe jest telepanie się nadwozia (wewnątrz słychać charakterystyczne buczenie jak w starej ciężarówce) - widać wyraźnie, że otwarta maska drży. Po delikatnym dodaniu gazu (wg mnie wzrost obrotów o ok. 50-80 obr/min, wskazówka obrotomierza nawet nie widać, żeby się uniosła) drgania zdecydowanie słabną, tzn. silnik nadal lekko drży, ale maska już nie za bardzo, a wewnątrz buczenie prawie ustaje...
Nagrałem krótki filmik, ale nadal się ładuje. Tak poza tym, to na ciepłym silniku wskazówka obrotomierza wydaje się być w odpowiednim położeniu (nieco ponad "5"). <br>
Dodano po 1 godzinach. 29 minutach.:<br>
Seweryn pisze:
Nagrałem krótki filmik
Tutaj link:
http://www.youtube.com/watch?v=edHzfwo2Utc <br>
Dodano po 6 godzinach. 26 minutach.:<br>
teope pisze:
napisz jaka to pompa - na różnych pompach różnie sie reguluje
Zastanawiam się, czy to odpowiednia pompa do tego silnika. W książce i na forum znalazłem coś o regulacji ELR, a tutaj tylko jakieś podciśnienie jest:
Im więcej czytam, tym mniej wiem

...