MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 01, 2010 12:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Witam, rozleciała mi się podpora wału. Powiedzcie koledzy czy to jest Ciężki temat do wymiany w zaciszu domowego garażu z kanałem???

Artur

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

_________________
W126 250D, 81'
W 126 250D, 86' - dawca
W 124 E-klasse, '93 - ex
W 124 250D, '87 - ex
W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 12:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Według mnie ,jak masz kanał i trochę kluczy,max 2h z piwkiem w ręku :lol:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 12:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
dzięki, jakie klucze będą najodpowiedniejsze??

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 1:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
jawiekszy problem to dorwac klucz do rozkrecenai walu na 2 czesci :D bo jest duuuuzy. Ja uzywalem zabki duzej z blokada zeby nie przeskoczyl i nei popsul nakretki. Nie przesadzaj potem z przykrecaniem tej podpory bo jak przedobrzysz to pojdzie nakretka i bedzie trzeba kabinowac.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 1:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Dzięki... duży...? Tzn???

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 2:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 04, 2009 10:21 am
Posty: 12
Lokalizacja: Kęty
jak sie nie myle 46.

_________________
MB 126 560 SEC '88 "Perełka"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 2:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Oj... to faktycznie byk... No ale cóż... jak trzeba to trzeba... Mam nadzieję, że dam radę...

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 2:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
czarek12 pisze:
Według mnie ,jak masz kanał i trochę kluczy,max 2h z piwkiem w ręku :lol:


W dieslu może tak, ale na pewno nie w v8 z katalizatorem, gdzie trzeba zrzucić cały wydech.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 2:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
w dieslu tez nie :lol: tez trzeba zrzucic caly wydech ;) - chyba ze sie ma odpowiedni klucz bo przy zabce nie da rady tej nakretki laczacej wal odkrecic. Pozniej troche babrania sie zeby to zbic i wbic na nowo.. 2 godziny to optymistyczna wymiana ale napewno nie za 1 razem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 01, 2010 2:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Ok, przekonaliście mnie podjadę do kumpla do warsztatu... rozbiorę i nie poskładam i będzie kłpocik, ;)

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 02, 2010 4:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt gru 18, 2009 8:05 pm
Posty: 130
Numer GG: 1148743
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
TYlko trochę delikatności przy rozpinaniu wału.
Nie nap....ać bo będzie nadawał się na złom.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 11:56 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
edit robie :D ost sciagalem wał do przegladniecia podpory i jak sie ma troche wprawy i pomyslu to na upartego da sie wyciagnac go bez dejmowania tlumikow czy rury wydechowej :D :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 4:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
skuter_66 pisze:
Dzięki... duży...? Tzn???


dziobaq pisze:
jak sie nie myle 46.

potrzebny jest 41 i 46 - bynajmniej u mnie w 260SE tak jest

Vivalawita pisze:
TYlko trochę delikatności przy rozpinaniu wału.
Nie nap....ać bo będzie nadawał się na złom.


i oznaczyć wzajemne położenie połówek wału i najlepiej również wzglądem skrzyni i dyfra


Cytuj:
ost sciagalem wał do przegladniecia podpory i jak sie ma troche wprawy i pomyslu to na upartego da sie wyciagnac go bez dejmowania tlumikow czy rury wydechowej


mi się ta sztuka w 260SE nie udała a upierałem się bardzo mocno, no ale miałem rzeźbiony i spawany dziwnie wydech

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 5:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
na łączeniu wału są znaki, a przy skrzyni i moście nie ma to najmniejszego znaczenia , trzeba pilnować tylko na łączeniu !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl