MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 10:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 10, 2010 7:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
czy może byc to wina modułu zapłonowego??? a jeśli nie to co??
Wkręca się max. tylko do 3000tys obr.i przerywa a nawet strzela w dolotot


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 10:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 28, 2008 5:15 pm
Posty: 260
Numer GG: 8913782
Lokalizacja: Konin / Oslo
ale co podczas jazdy czy na postoju??

_________________
http://www.wowwood.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 1:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
head pisze:
ale co podczas jazdy czy na postoju??

podczas jazdy


Na górę
Post: pt mar 12, 2010 8:01 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lip 17, 2006 1:45 pm
Posty: 633
Lokalizacja: Dolny Śląsk
rogra pisze:
czy może byc to wina modułu zapłonowego??? a jeśli nie to co??
Wkręca się max. tylko do 3000tys obr.i przerywa a nawet strzela w dolotot


:) To proste. Przy 3 mln obrotów tłoki osiągają prędkość ponadświetlną i dalej przyśpieszają tylko w nadprzestrzeni. Zatrzymanie się silnika i strzał w dolotot jest złudzeniem wynikającym z efektów relatywistycznych. :)
Pozdrawia relatywnie Leopold

_________________
Pozdrawia Leopold


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 2:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
na początek sprawdź filtr paliwa i przydało by sie wymienić świece, a jak wolno dodajesz gazu to tez tak się dzieje? na każdym biegu masz takie objawy?

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 6:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
M104 pod komputer da się podpiąć i zczytać błędy.Z drugiej strony to skąd mamy wiedzieć jaki masz silnik M104 z KE czy LH ???

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 6:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Właśnie, który to M104 ??
300-24 , 280, 320 ??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 8:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
silnik to 3.0 24V podstawowe elementy wymienione ,jest nawet problem z samym odpaleniem a mianowicie odpala na dotyk chodzi chwile i gasnie po czym znów go odpalan i tak samo az do skutku póki się troche nagrzeje im bardziej się nagrzewa tym moge dodawac gazu bo zaraz przy pierwszym odpaleniu jak dodam gaz to od razu gasnie,brakuję tak jakby jakiej większej dawki paliwa lub cos z zapłonem może to moduł


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 8:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
Kiedy się nagrzeje odłącz wtyczkę od czujnika temperatury i zobacz jak zareaguje(przy zapalaniu), a także odłącz wtyczkę od wtryskiwacza rozruchowego (jeśli ma, nie wiem czy Twój ma posiłkuję się działaniem K#-jetronik).

Wcale nie musi brakować mu paliwa, wręcz przeciwnie może go zalewać.

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 8:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 am
Posty: 291
tak wogóle to między pinem 3 i masa mam cały czas 12.5 V a po odłączeniu czujnika temp. spada do 4v


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl