MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw mar 11, 2010 2:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:53 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice/Tilburg (NL)
Problem polega na tym , ze muszę go odpalic a aku całkiem padł.
Kluczykiem nie potrafię otworzyć bagażnika. Nie daje się przekrecic
albo zamek jest zmieniony. Jeszcze jeden problem to auto siedzi na kołach,
jakby z pneumatyki całkiem zeszło powietrze, najniżej z prawego tylu.
Czy to oznacza, ze amorki są do wymiany? Czy da się tym autem wogole pojechać? Jak najlepiej odpalic to cudo i co sprawdzić aby coś nie zepsuć?
POMOCY!

Pozdrawiam heny
W116 280 1973
S500 long 1999 ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 3:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
jesli auto jest otwarte to pod maską masz takie przyłacze oznaczone czerwonym plusem.Podłączasz do tego plus prostownika,do masy/karoserii minus i ładujesz aku.....Potem juz spokojnie auto ozywa....Co do opadania auta to Airmatic jak długo postoi to tak sie robi.Dopiero jak odpalisz i niepodniesie się tak jak powinien to trzeba sie martwić.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 3:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:53 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice/Tilburg (NL)
Witam,
Dzieki za szybką odpowiedz. Mam pytanko gdzie szukac dokladniej tego kabla pod maską? Dzisiaj gapiliśmy sie pod maskę w 3 osoby i nie znalezlismy rozwiazania ;-) jutro rano jedziemy znowu...


Pozdrawiam heny
W116 280 1973
S500 long 1999


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 7:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
jak jest to tak jak w w210 to po lewej stronie bedzie male czarne pudeleczko z czerwonym krzyzykiem i trzeba je otworzyc tam zapodajesz plus a minu gdzies obok do kasty

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 7:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
A Wy nie chcecie "nie profesjonalnie"jumnąć tego auta? [zlosnik]

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 11, 2010 9:04 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Popey pisze:
A Wy nie chcecie "nie profesjonalnie"jumnąć tego auta? [zlosnik]



W NL , to nawet Polacy nie kradną aut, to państwo policyjne. [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 8:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:53 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice/Tilburg (NL)
Witam,

No i jest moj!!!!!!!!!!!!!!!! S 500 LONG instalka LPG

Dzwignal sie nienagannnie i dostal ode mnie nowa baterie na dzien dobry.
Pierwsze wrazenia z jazdy:
Samochod dlugo stal - okolo roku, wiec ostroznie i nie nerwowo nie chcialem krecic go zbyt wysoko.
Promien skretu rewelacja - Audi S8 moze sie schowac ;-)
Co zauwazylem z poczatku to jakies problemy z elektronika wystepuja np:
zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive" ;-)
nawet po regulacji recznej komunikat ciagle sie wyswietlal, az w koncu dal za wygrana i sie wylaczyl.
Migaja klocki i zarowki: przeciwmgilna i tylna postojowka - trza bedzie jutro zajzec.
Z nie normalnego zachowania moge stwierdzic falowanie obrotow silnika na powolnych podjazdach po odpuszczeniu gazy. Obroty dosc wyczuwalnie faluja - widac to nawet na obrotomierzu - co to moze byc?

Pierwsze kilometry autko drgalo przy 80-100 na godzine, ale pozniej te drgania zniknely i nie pojawiaja sie wiecej.
Pedal gazu dziala dosc twardo, ale jak sie juz pewien opor pokona to poezja.
Same przelaczanie biegow jest rewelacyjnie bezszelestne - duzo bardziej lagodne niz w poprzedniku Audiku :-)
110 km/h i 2000 rpm silnika nie slychac wogole, a przy powolnych manewrach silnik tylko charakterystycznie swiszczy ;-)
Co wiecej to tylne drzwi prawe nie zamyka centralka - wlasciwie wogole nie mozna ich zamknac mimo, ze wcisnie sie przycisk recznie :-(

Siedzenia tylne, ich regulacja i ilosc miejca z tylu powoduja, ze chcialoby sie byc wozonym :-)

w weekend zapodam jakies foty jak pogoda pozwoli.
Pozdrawiam,
heny
W116 S280 1973 LPG
W220 S500 LONG LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 12, 2010 10:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sie 02, 2009 9:03 pm
Posty: 151
dawaj foty i opisuj na bieżąco jak się autko sprawuje. Mało jest pozytywnych opinii na temat tego modelu a myśle że najlepiej wypowie się ktoś kto ma takie auto a nie tylko gdzieś coś słyszał ;) Mi osobiście 220 (koniecznie long) bardzo się podoba , i kto wie może kiedyś 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 14, 2010 11:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
Cytuj:
Witam,

No i jest moj!!!!!!!!!!!!!!!! S 500 LONG instalka LPG

Dzwignal sie nienagannnie i dostal ode mnie nowa baterie na dzien dobry.
Pierwsze wrazenia z jazdy:
Samochod dlugo stal - okolo roku, wiec ostroznie i nie nerwowo nie chcialem krecic go zbyt wysoko.
Promien skretu rewelacja - Audi S8 moze sie schowac
Co zauwazylem z poczatku to jakies problemy z elektronika wystepuja np:
zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive"
nawet po regulacji recznej komunikat ciagle sie wyswietlal, az w koncu dal za wygrana i sie wylaczyl.
Migaja klocki i zarowki: przeciwmgilna i tylna postojowka - trza bedzie jutro zajzec.
Z nie normalnego zachowania moge stwierdzic falowanie obrotow silnika na powolnych podjazdach po odpuszczeniu gazy. Obroty dosc wyczuwalnie faluja - widac to nawet na obrotomierzu - co to moze byc?

Pierwsze kilometry autko drgalo przy 80-100 na godzine, ale pozniej te drgania zniknely i nie pojawiaja sie wiecej.
Pedal gazu dziala dosc twardo, ale jak sie juz pewien opor pokona to poezja.
Same przelaczanie biegow jest rewelacyjnie bezszelestne - duzo bardziej lagodne niz w poprzedniku Audiku
110 km/h i 2000 rpm silnika nie slychac wogole, a przy powolnych manewrach silnik tylko charakterystycznie swiszczy
Co wiecej to tylne drzwi prawe nie zamyka centralka - wlasciwie wogole nie mozna ich zamknac mimo, ze wcisnie sie przycisk recznie

Siedzenia tylne, ich regulacja i ilosc miejca z tylu powoduja, ze chcialoby sie byc wozonym

w weekend zapodam jakies foty jak pogoda pozwoli.
Pozdrawiam,
heny



:) mam nadzieje ,że ktoś Ci to auto oddał za przysłowiową flaszke :)Nie zaryzykował bym auta po rocznej przerwie bez prądu. Z mojego doświadczenia zostawienie auta na dwa miesiące bez prądu potrafiło być ''drogie.''
Ale i tak Ci życze jak najbardziej pozytwynych emocji związanych z tym pojazdem. Bo to są naprawde nie najgorsze auta.


A8/S8 to nie jest specjalnie obiekt do porównań zwłaszcza z s-klasa.



Ostek pisze:
Mało jest pozytywnych opinii na temat tego modelu a myśle że najlepiej wypowie się ktoś kto ma takie auto a nie tylko gdzieś coś słyszał



;) Wychodzi na to,że wybiurczo czytasz.. od 11 lat zawsze mam jakies w220 w grażu. Ot takie rodzinne dziwne hobby.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 14, 2010 4:45 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
heny pisze:
zaswiecil sie komunikat, ze kierownica jest w pozycji do wyjscia i "do not drive"

Taki komunikat świadczy o usterce zawieszenia - jest w pozycji zbyt niskiej i zabrania jazdy.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 14, 2010 8:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:53 pm
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice/Tilburg (NL)
wau pisze:
:) mam nadzieje ,że ktoś Ci to auto oddał za przysłowiową flaszke :)Nie zaryzykował bym auta po rocznej przerwie bez prądu. Z mojego doświadczenia zostawienie auta na dwa miesiące bez prądu potrafiło być ''drogie.''
Ale i tak Ci życze jak najbardziej pozytwynych emocji związanych z tym pojazdem. Bo to są naprawde nie najgorsze auta.



:-) Jednak sie polakomilem, nie za flaszke co prawda ;-) Ta S-klasa zawsze byla moim marzeniem no i po raz kolejny marzenie sie spelnilo, a co bedzie - czas pokaze - mam nadzieje, ze bede sie mogl do Ciebie zglosic o pomoc w razie potrzeby, skoro masz taka praktyke z tym modelem :-) ??

wau pisze:
A8/S8 to nie jest specjalnie obiekt do porównań zwłaszcza z s-klasa.


Dlaczego nie? Ja jednak porównuję te modele jako dwie konkurujące limuzyny z tego samego niemal rocznika, usportowiona A8 w wersji S8 ktora jezdzilem prawie 3 lata, dala sie poznac z nie najlepszej strony (draznily drobiazgi, no i raz zawiodla mnie na trasie!!!) mimo, ze samochod byl z calkowicie 100% historia, od 60 letniego Niemca kupiony przeze mnie, z duzo mniejszym niz S-klasa przebiegim. A porownuje jedynie promien skretu, ktorego Audi nie potrafi uzyskac (moze poprzez naped quatro).
Wiadomo S8 ma sportowe i twarde zawieszenie, ma tez inna reakcje na gaz (na plus) - wkreca sie na obroty jak sportowy motocykl, mimo to skrzynia biegow audi dawala mi minimalnie odczuc kiedy zmienia biegi, S-klasa robi to bezszelestnie - naprawde nie moge sie zorientowac i juz jade na 5 biegu :-)
A to, ze pare, rzeczy nie dziala w tym 11 letnim Mercu moge jakos przyjac na klate ;-) Mam zamiar zrobic w nim co bede mogl, no i cieszyc sie nim.
Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu :-(
Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski? Moze to miec zwiazek z instalka LPG? No i te falujace obroty na wolnych obrotach przy wolnej jezdzie, gdy zdejme noge z gazu .. ktos z Was wie?

Pozdrawiam,
heny
W116 S280 1973 LPG
W220 S500 LONG LPG <br>Dodano po 5 minutach.:<br>
Gerri pisze:
Taki komunikat świadczy o usterce zawieszenia - jest w pozycji zbyt niskiej i zabrania jazdy.


Ten komunikat ewidentnie wygladal na to, ze nie moge jechac bo moja kierownica jest ustawina w pozycji do wyjscia kierowcy - ja to tak zrozumialem z symboliki i opisu - nie mniej, nie pojawil sie wiecej :-) wiec spoko.

Pozdrawiam,
heny
W116 S280 1973 LPG
W220 S500 LONG LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 15, 2010 9:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
nie bardzo rozumiem jak chcesz zdiagnozować auto wypełnione po brzegi elektroniką bez podpięcia go do Stara,od tego trzeba zacząć
w tym modelu dostaniesz wyczerpujący opis diagnostyczny
palenie się kontrolki silnika to sygnał ze sterownika że są błędy

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 15, 2010 6:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
heny pisze:
Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu :-(
Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski?


Jakiekolwiek diagnozy bez podłączenia do kompa są nie do końca sensowne, ale..... Mój znajomy kupił ostatnio W 215, po rocznym postoju, z tym samym silnikiem i ma podobne objawy + nierówna praca silnika....

Diagnoza - przepływomierz i / albo sonda lambda

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 16, 2010 10:44 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
MarcinMer pisze:
heny pisze:
Przy okazji mam pytanie na temat kontrolki (pomaranczowej) z symbolem silnika, ktora swieci sie w czasie jazdy. Dzisiaj na ponad 100 km zgasla, cieszylem sie, ale zapalila sie znowu :-(
Na co zwrocic uwage? Jakas sonda, czy moze wtryski?


Jakiekolwiek diagnozy bez podłączenia do kompa są nie do końca sensowne, ale..... Mój znajomy kupił ostatnio W 215, po rocznym postoju, z tym samym silnikiem i ma podobne objawy + nierówna praca silnika....

Diagnoza - przepływomierz i / albo sonda lambda


U mojego kolegi problem został rozwiązany, a była nim..... pompa paliwa - jej awaria powodowała wiele dodatkowych błędów wg komputera....

_________________
Pozdrawiam, Marcin

BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800

Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl