MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 17, 2010 4:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Pisałem już o problemie z sączącym się olejem gdzieś z silnika... Wymiana uszczelki ,,leżące c" nie pomogła. Okazało się, że uszczelka pod głowicą przepuszcza...

Mechanik rozbroił silnik, okazało się, że uszczelka pod głowicą jest na wykończeniu. Jako, że olej znikał mi z silnika o wiele większych, niż wynikało to z rozmiarów wycieku, przy jednej robocie wymienimy również uszczelniacze zaworów. Byłem już o krok od wymiany pierścieni. Wspomniałem o tym mechanikowi, a on tylko popukał się w czoło:
- Co ty pierd..lisz! Jakie pierścienie?! Kur...a mać! Zobacz sobie te cylindry! Tu jeszcze widać ślady po honowaniu! To jest jak nowe! Uszczelki i uszczelniacze wymienić i nic nie ruszać!
- Panie, ten samochód ma przejechane prawie 330 tyś km! Może jednak...?
- ILE ?? 330 tyś. ?? Niemożliwe... - pokręcił głową drapiąc się w czoło...:)

M.in. dla takich chwil warto mieć Mercedesa....:))

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 17, 2010 5:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Kurna - a ja się łudzę że u mnie też tylko "leżące c". Ale żeś mnie pocieszył.... :-?

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 17, 2010 7:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
a ja w m103 o niewiadomym przebiegu miałem wyraźne progi na każdym garze a na pierwszym i ostatnim spore, ślady po honowaniu też były widoczne więc ja zgłupiałem jak to zobaczyłem. Silnik miał moc ale wcinał olej przez prowadnice zaworowe, gdzie luzy trzonka zaworu były spore.

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 17, 2010 10:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Nad tym moim silnikiem mechanik dzisiaj piał z zachwytu, macał go, nie umiał wyjść z podziwu. Wiadomo, że po 24 latach pojawiają się problemy z uszczelnieniem, ale jeśli chodzi o ogólną kondycję motoru, to z tego co mówił, ,,w życiu czegoś takiego nie widział", a stażu ma ze 30 lat...
Nie po to o tym piszę, żeby się chwalić, jakiego to wspaniałego mam Merca, tylko żeby podzielić się radością płynącą z posiadania takiego auta. To pierwszy mój samochód, który sprawia mi uśmiech na twarzy nawet gdy stoi w warsztacie...:)

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 8:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 01, 2007 8:49 pm
Posty: 198
Lokalizacja: kraków
AndyS pisze:
a ja się łudzę że u mnie też tylko "leżące c"

co to jest Panowie ???

_________________
w124/w210 poszukiwana
w140 CL 500 93' była
w126 300 SE 89' była
w126 260 SE 86' była
w123 230 E 81' była


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 10:25 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Uszczelka pokrywy rozrządu w kształcie litery "C" ..
No ja się już dość długo zabieram do uszczelnienia silnika i ciągle chodzi mi po głowie zrzucenie głowicy, wymiany jej uszczelki i uszczelniaczy zaworowych... Ale mijają 2 lata a ja się jeszcze za to nie zabrałem.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 18, 2010 4:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
BrunoGiamatti pisze:
ja się już dość długo zabieram do uszczelnienia silnika i ciągle chodzi mi po głowie zrzucenie głowicy, wymiany jej uszczelki i uszczelniaczy zaworowych...


jak chcesz wszystko zrobić dobrze to polecam wyjąć motor i na spokojnie wszystko zrobić na stole - o wiele łatwiejszy dostęp do wszystkiego

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 19, 2010 6:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
No i po imprezie - odebrałem dzisiaj auto, wszystko uszczelnione, poskładane, jestem szczuplejszy o 500 zł...:( Muszę wykminić skądś gumę drążka reakcyjnego i na dzień dzisiejszy więcej robić przy aucie niczego nie trzeba...:d

_________________
Corolla 1,4 VVTI 2001r 97KM - ex
Fiat Coupe 2.0 16V 1996r 138KM - ex
Audi A6 C4 2.0 16V 1994r 140KM - ex
Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2002r. 150KM - ex
w126 3.0 180 KM 1986r - na co dzień


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 19, 2010 9:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Ty się ciesz że to 500 pln bo w moich stronach popłynąłbyś tysiaka za taka robotę jak nic.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 20, 2010 1:28 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
oress pisze:
jak chcesz wszystko zrobić dobrze to polecam wyjąć motor i na spokojnie wszystko zrobić na stole - o wiele łatwiejszy dostęp do wszystkiego

.. I tak może będzie. Jak zmontuje jedna z fur.. i bedę miał czym jeździć.. Do tego planuję obkupić się w sprzęt (żurawie itd itp) to moze i rozpłatam CE na części i zrobi sie raz a dobrze. Dzisiaj już dostała kilka pierdół, z którymi na pewno się lepiej czuje. Jednak przyoważyłem nowe pocenie się spod pokrywy zaworów i chyba głowicy :P Tak więc wszystko co się da musze uszczelniać [zlosnik]
mareczek8484 pisze:
jestem szczuplejszy o 500 zł

Racja. CIesz się, że tak mało. Hmm dziwnie mało....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl