Greenspecial pisze:
Ja skupiam się teraz jedynie na kosztach paliwa bo przy obecnym użytkowaniu spalam paliwa za równowartość mojego samochodu co mi strasznie nie odpowiada i chciałbym to zniwelować instalacją LPG .
Co do w/w niwelacji kosztów to pewnie się uda. Tylko...
1. Dochodzi koszt instalacji, która z założenia powinna się zwrócić po jakimś okresie użytkowania auta - ok 6-8 tys. zależnie od firmy - to około 60 tys km (nie wiem ile Ci pali i ile by palił gazu). Duży koszt związany jest z zastosowaniem dwóch instalacji gazowych.
2. Będzie Ci bardzo ciężko znaleźć firmę, która podejmie się założenia, ze względu na złożoność tej operacji (dwie instalacje, synchronizacja ich poprawnej pracy). Z tego co wiem "gazownicy" wolą założyć dwie do 4-cylindrowców niż jedną do v12.
Ale jeśli już znajdziesz "gazownika", i jeśli wiążesz swoje plany ze swoją w140 v12 to na dłuższą metę to powinno się opłacić.
Ja zanim podjąłbym decyzję dowiedziałbym się wszystkiego wcześniej tzn.
1. Czy znam kogoś kto już ma.
2. Co o ma w tej kwestii do powiedzenia.
3. GAZOWNIK - ale taki co WIE a nie będzie się uczył na Twoim aucie. Jak do Swojej zakładałem to jechałem 200km do gazownika. W moim rodzinnym mieście nawet nie wiedzieli gdzie jest komputer od benzyny

Zadaj kilka pytań a sam się przekonasz. Osobiście uważam, że instalacje gazową zakłada się do konkretnego silnika a nie do marki auta. Na jednym silniku mimo zastosowania tej samej elektroniki - komputera gazowego, lepiej chodzą wtryskiwacze A a na drugim B... ITD...
_________________
Mercedes w140 S500 Lang '97
Mercedes w124 E300 TurboDiesel '94 - ex
Opel Astra GSI '92 - ex
Honda AfricaTwin RD03 - ginący gatunek
