MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 2:23 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt cze 22, 2010 9:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
Hm... to tak jakby silnik nie mógł uciągnąć skrzyni biegów co prawie nieprawdopodobne. Jeśli masz tam (w ASB) właściwy olej to ja bym nieco podniósł wolne obroty na ca 800-850 obr/min. Może sprawdź regulację wolnych obrotów?. Sprawdź czy masz właściwy (od tego modelu silnika) regulator nastawny. Chciałbym Ci pomóc ale za mało wiadomości ponieważ przyczyn może być wiele.

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Post: śr cze 23, 2010 11:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 30, 2008 11:03 am
Posty: 131
Hmmmm
Spróbuje jednak w pierwszej mozliwej chwili rozebrac K-jet, i posprawdzac wszystko jeszcze raz.
Pewnie jest to jakas nieszczelnosc z powietrzem. Olej w skrzyni tez sprawdze jutro, moze za malo jest?
Regulator nastawny? Zbyt wiele mi to nie mowi ale raczej jest ten co powinien byc, bo auto caly czas bylo serwisowane w MB...

_________________
Fiat Grande Punto 2006
Vauxhall Signum 2.2 Dti 2003 RHD
Mercedes-Benz W123 280CE 1979r.
EX. Mercedes-Benz W126 300SEL 1991r. RHD
EX. Mercedes-Benz W220 S430 2001 RHD
EX.Fiat Punto 2 FL 1.2 2003r.
EX.Renault Laguna MK2 2001


Na górę
Post: czw cze 24, 2010 10:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 23, 2009 10:40 pm
Posty: 434
[quote="eczny"]
Pewnie jest to jakas nieszczelnosc z powietrzem. raczej nie... Olej w skrzyni tez sprawdze jutro, moze za malo jest?.... jeśli w ogóle błąd jest tutaj to raczej olej jest ale inny (za gęsty)...
Regulator nastawny? Zbyt wiele mi to nie mowi ale raczej jest ten co powinien byc, to takie nie duże urządzenie z przodu silnika z tyłu ma dwie końcówki do podłączenia przewodu z napięciem od sterownika często mylnie nazywane silnikiem krokowym. bo auto caly czas bylo serwisowane w MB... :) to jeszcze nic nie znaczy tam też pracują tylko ludzie a ostatnia moda aby zatrudniać tylko młodzież spowodowała, że ci którzy mieli jeszcze jakie takie pojęcie o o tych silnikach są już na emeryturze albo w swoich warsztatach bez koniecznych narzędzi i ostawiają silniki "na ucho" :cry: :cry: :cry:

_________________
Skoro nie można być uniwersalnym i wiedzieć wszystkiego, co się da wiedzieć o wszystkim, to trzeba wiedzieć wszystkiego po trochu. O wiele bowiem piękniej jest wiedzieć coś ze wszystkiego, niż wiedzieć wszystko o jednym.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl