MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 5:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 22, 2010 4:45 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Dzień dobry!

Tracę podciśnienie w tylej klapie. Siłownik jej nie zamyka. Zrzuciłem tapicerkę, ale nie mam pomysłu jak wyjąć sam siłownik.
Czy może ktoś już to rozbierał i byłby uprzejmy podzielić się wskazówkami? Auto przedliftowe, z podpisu.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: ndz sie 22, 2010 4:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lut 07, 2009 4:51 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Gościno
Musisz wyjąć cały zamek, dopiero potem delikatnie wypiąć siłowniczek. Częsta przypadłość 210 kombi. Powodzenia !


Na górę
Post: ndz sie 22, 2010 5:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Ok. Dzięki.
A może wie ktoś, czy szara "wtyczka" na końcu przewodu doprowadzającego powietrze ma prawo luźno siedzieć w obudowie siłownika, czy powinna zupełnie ciasno się w nim zapiąć? Po jej podpięciu mam tam kilka mm luzu, tzn. wtyczkę można jeszcze dopchnąć ręką kilka mm - dopchnięta w ten sposób wraca. Znalazłem tam o-ring, ale wg mnie to właśnie na tym połączeniu jest przeciąg. Jak to powinno wyglądać i działać w tym miejscu? Faktycznie występuje tam o-ring, czy coś innego powinno uszczelnić połączenie? Sądząc po klipsach tapicerki, ktoś już był tam przede mną.

A może ktoś widzi, że coś tu jest nie tak:

Obrazek


Obrazek

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: śr sie 25, 2010 9:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
To se odpowiem sam.

Jak można było podejrzewać, szary króciec musi się zapiąć bez luzu w gnieździe siłownika.
Siedzi tam uszczelka inna niż o-ring pokazany na zdjęciu, jednak wg EPC nie występuje ona osobno. Koszt nowego siłownika to 68 zł brutto i klapa znowu się zamyka, bo winna była też dziurawa membrana.

PS: Przy demontażu warto szanować kołki tapicerki klapy. Koszt cieńszych to prawie 7 zł/szt.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl