MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 5:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 02, 2010 2:36 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 24, 2009 9:01 pm
Posty: 43
niedawno kupiłem jak wiecie W140 CL 500. .
przy lewarku jest przełącznik trybu pracy skrzyni S/E co oznacza?
i przy zejściu lewarkiem na sam dół jest redukcja do 2 biegu a na lewo można przełączyć na >>B też nie mam pojęcia co to oznacza. . . ??
może ktoś podpowie [jezyk5]


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 3:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Jeśli dobrze pamiętam S-jest to tzw. tryb sportowy,skrzynka powinna przełączać biegi przy wyższych obrotach, tryb E-czyli ekonomiczny,ja to mówię że to jazda starego dziadka czyli wszystko łagodnie -skrzynka pracuje łagodnie,przy mniejszych obciążeniach wrzuca wyższe biegi,co do pozycji lewarka to nie wiem jak W 140 ale przy W 126 jest też podobna pozycja blokada na 1 szym biegu,jest to stosowane przy ruszaniu przy większym obciążeniu np.przy ciągnięciu załadowanej przyczepy !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 3:51 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 24, 2009 9:01 pm
Posty: 43
co w takim razie oznaczało w/s w W210 2.9td którą wcześniej miałem?
w w140 tak top wygląda
Obrazek


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 4:06 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Cezary pamięć Cie myli
S -standard
E- economy.
2B blokada na zjazdach itp. Tu Cie już pamięc nie myli :)


Swoją drogą To E/S jest bez sensu.
Na E pali dokładnie tyle samo co na S,ale w trasie w trybie E nie redukuje tak jakby się chciało , a to może kosztować czołówkę przy wyprzedzaniu.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 4:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
czarek12 pisze:
Jeśli dobrze pamiętam S-jest to tzw. tryb sportowy,

chyba odrzutowy [hihi]
S to poprostu Standart

JANOS_IK pisze:
w/s w W210 2.9td którą wcześniej miałem?


W-stosuje sie do jazdy w zimie itp
S-czyli zwykły standart

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 8:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Oj ,kurna, z Wami to już nawet nie można pomarzyć :roll: , sport czy standard, co za różnica ? jak i tak nic to nie daje,tu i tu jest tak samo !!! ;)

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Post: pt lip 02, 2010 9:35 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 24, 2009 9:01 pm
Posty: 43
wszystko jssne jak na dłoni. .
DZIEKI
PZDR


Na górę
Post: sob lip 03, 2010 5:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 24, 2009 9:01 pm
Posty: 43
zastanawia mnie jeszcze jeden przycisk. .
mianowicie między chowaniem zagłówków, a zentralnym zamkiem. .
Obrazek


Na górę
Post: ndz lip 04, 2010 6:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 09, 2010 6:37 pm
Posty: 86
Lokalizacja: Szczecin/Warszawa
to włącznik filtra z węglem aktywnym

_________________
W140 S500 '96 - ex
R170 SLK200 EVO Lorinser '01 - ex
W220 S320 '99 - ex
W210 E220 CDI Avantgarde '01 - ex
Ford Mondeo 2.0 Ghia '98 - ex
Opel Senator 3.0 CD '88 - ex


Na górę
Post: pn lip 05, 2010 8:50 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 24, 2009 9:01 pm
Posty: 43
a o co z nim chodzi???
po co on jest???


Na górę
Post: pn sie 30, 2010 10:54 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn sie 30, 2010 3:37 pm
Posty: 5
Numer GG: 8533166
Lokalizacja: Poznań
jeśli już jest temat o skrzyni i tym przełączniku S/e
to może jeszcze jedno głupie pytanie - który tryb jest aktywny tzn ten który jest widoczny czy ten który jest zasłonięty suwakiem ????


Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 9:25 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jedziesz na tym który widzisz.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr wrz 01, 2010 10:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
JANOS_IK pisze:
a o co z nim chodzi???
po co on jest???


Wlaczasz nim filtrownie powietrza wplywajacego do kabiny przez filtr z weglem aktywnym - wtedy zadne niepotrzebne zapachy nie wejda do auta [oczko]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl