TReneR pisze:
Wystarczy sie podlaczyc do wyjscia na cewke modulu zaponowego + czujnik polozenia walka (z aparatu zaplonowego) na podstawie ktorego wysterujesz odpowiednie wyjscie + cewki na kazdy cylinder i gotowe.
Dzięki kol. "TreneR". Teraz już przynajmniej wiem od czego zacząć. Chociaż jeszcze nie do końca rozumiem dlaczego aż osiem cewek? skoro najczęściej wystarcza jedna cewka na cztery cylindry (albo nawet na sześć). Jednak już pokazałeś mi kierunek, który planuję drążyć. Szkoda tylko, że interesujęcej literatury w tym temacie mogę znależć tak mało (albo źle szukam).

Klasyczny zapłon jest tak prosty, że można go zrobić choćby i ze sznurka dlaczego oni (konstruktorzy) muszą wszystko skomplikować?
Jutro za dnia popatrzę jeszcze raz pod maskę po kabelkach "jak To idzie".