MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 1:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 22, 2013 7:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Dbam jak mało kto, robię mu wszystko czego pragnie a ono się buntuje jak jakaś panienka.

Ujechałem 200km i raptem buuuuu i nie jedzie - brak reakcji na pedał gazu - jak trzymałem go w jednej pozycji to po pewnym czasie jakby przechodził moment krytyczny i jechał ale każde skrzyżowanie to tragedia bo gasł, ciężko odpalić i na gaz nie reaguje. Przez cztery dni dwóch mechaników i elektryk szukali przyczyny - okazało się, że podstawa akumulatora się skończyła i jak ów opadł to przygniótł jakiś kabelek który po jakimś czasie przetarł i zrobiło się zwarcie ale jakby tego było mało się okazało, że cała wiązka od komputera do przepływomierza i to co dalej idzie pod akumulatorem do kabiny była już kiedyś lutowana w dodatku nieudolnie - elektryk polutował to jak umiał i polecił poszukać ową wiązkę od tego samego modelu i założyć zamiast tej łatanej - szukam w razie jak ktoś z czytających ma.

Po tej "naprawie" Ujechałem ponad 300km bez problemów i dziś po przejechaniu około 1,5km i chwili przerwy padł centralny zamek po czym po przejechaniu kolejnych 2km i chwili przerwy po przekręceniu stacyjki zapalają się kontrolki jak zawsze ale auto nie odpala - rozrusznik w ogóle nie reaguje.

Jakieś sugestie?

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: czw sie 22, 2013 9:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 17, 2005 12:31 pm
Posty: 855
Lokalizacja: [ZGL]
filippo pisze:
Jakieś sugestie?


filippo pisze:
elektryk polutował to jak umiał i polecił poszukać ową wiązkę od tego samego modelu i założyć zamiast tej łatanej


Moja sugestia to : posłuchaj elektryka ;)

Możesz jeszcze zrobić jedną rzecz : ODŁĄCZ AKUMULATOR NA CZAS POSZUKIWAŃ NOWEJ WIĄZKI !!!
zwarcie w samochodzie to murowany pożar.

_________________
"Moto - Abc" 609 633 024

Mechanika, Instalacje LPG, Holowanie 24/7


Na górę
Post: pt sie 23, 2013 8:28 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Nic nie wymyślaj jak masz starą i skapiałą wiązkę. Tym bardziej, że mipel rabaty wdrożył. Może jeszcze obowiązują.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pt sie 23, 2013 5:02 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Filip nie łam się na grila jeszcze dojedzie :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 7:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
krasuss młodszy pisze:
Nic nie wymyślaj jak masz starą i skapiałą wiązkę. Tym bardziej, że mipel rabaty wdrożył. Może jeszcze obowiązują.


Że, co proszę?

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 8:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
kilka tematów niżej masz mój temat dot. regeneracji wiązki silnika.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: wt sie 27, 2013 10:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Dziękuję Wam dobrzy ludzie. Będę musiał się z kolegą skontaktować a i blisko mam do niego więc jeszcze lepiej.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: wt paź 01, 2013 11:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Wiązki wymienione przez Michała - promocji żadnej nie było więc za dwie wiązki i robociznę wyszło 830zł.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 10:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
nie narzekaj, przynajmniej dobrze zrobione ;) no ale teraz chodzi OK?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 11:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Jeśli chodzi o jazdę to w sumie nie ma różnicy między tym co było po lutowaniu tego wcześniejszego magika ale teraz zrobione jest wszystko od początku do końca i z roczną gwarancją. Dodatkowo Michał stwierdził, że najprawdopodobniej auto nie wyjechało z fabryki z tym silnikiem który jest w tej chwili pod maską stąd też te wcześniejsze lutowania i kombinacje.

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: pn paź 07, 2013 10:32 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Pytanie dodatkowe bo bez sensu zakładać nowy temat.
Gdzie na motorze M111 jest jego fabryczny numer?

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: sob mar 15, 2014 10:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Pytanie wyżej wciąż bez odpowiedzi?

Pojawił się dość wkurzający objaw. Delikatnie falujące obroty. Na postoju bardzo delikatnie nawet ale przy jeździe np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czy świateł i hamowaniu podnoszą się na tyle, że skrzynia biegów lekko wariuje i szarpie tak jakby nie mogła się zdecydować jaki bieg wrzucić.
Co mogę sprawdzić by móc stwierdzić jaka jest tego przyczyna?

pS: Przewaliłem kilkanaście postów na forach ale prawie wszystkie tematy dotyczyły aut z LPG a u mnie go nie ma i nigdy nie było. Do tego niedawno wymieniona została cała wiązka silnika (bo podawano ją jako jedną z przyczyn podobnych problemów).

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: sob mar 15, 2014 11:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
nieszczelność / lewe powietrze wykluczone?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: sob mar 15, 2014 11:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Nieszczelność? Że w sensie tak jak w W123 pompa podciśnienia bo przy hamowaniu ten objaw?

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
Post: ndz mar 16, 2014 7:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
dolot, uszczelki, gumki, rurki itp

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl