MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 17, 2025 6:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob sie 11, 2012 12:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 29, 2012 1:54 pm
Posty: 93
Z tego co się orientuje, tego odcinka się nie odpowietrza. Po odpaleniu bąbel powietrza przepchnie przez regulator i wypchnie do zbiornika ZHM. Dla świętego spokoju można poruszać regulatorem wysokości.


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 1:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Czy ktos przy objawach wycia na zimnym silniku uratował pompę poprzez wymianę płynu i filtra? Bo próbowałbym ja uratować a nie chciałbym na darmo tego wymieniać..

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 2:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
A jeśli nie to czy ta pompa będzie dobra?

http://moto.allegro.pl/mercedes-w124-30 ... 97986.html

Czy te coisnienie 110/150 oznacza ciśnienie na wspomaganie 110 i na nivo 150? dlaczego innych firm pompy z nivo nie mają podanych dwóch wartości ciśnień?

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: pn wrz 08, 2014 2:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Odgrzeję temat.
Muszę zmienić pompę w aucie z podpisu. Oryginalna ma na tabliczce typ 7682900110, ciśnienie 85 bar i numer zaczynający się od 201, natomiast ta która ją ma zastąpić ma typ z końcówką 111, ciśnienie 95 bar i numer zaczynający się od 124, bo pochodzi z 200TD pierwszej serii.
Stąd pytanie: czy te 10 bar więcej czemukolwiek zaszkodzi czy można spokojnie robić podmiankę..?

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Post: pn wrz 08, 2014 11:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Myślę, że nie zaszkodzi. Im cięższy przód tym pompa była "mocniejsza" aby sprostać zadaniu.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: wt wrz 09, 2014 8:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
OK, dzięki. No to zakładam ;)

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl