MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 2:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 28, 2014 6:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
Mam problem a nie mam już za bardo pomysłów, może ktoś się spotkał z podobną usterką w tym modelu.
Silnik 2.0, 2005 rocznik.
Ogólnie usterka wygląda tak że silnik po zapaleniu pracuje ładnie, po rozgrzaniu teoretycznie też ładnie, lecz podczas jazdy na około 10Km z reguły ma momenty że jest szarpnięcie jak by zgasł i od razu zapala(ułamek sekundy) bo ciągnie go skrzynia jadąc dalej, nie raz zgaśnie całkiem przy dojeździe do świateł, zawsze po szarpnięciu lub zgaśnięciu zapala się kontrolka czek engine i błąd P0335, zdarza się również że samochód wcale nie zgaśnie ani nawet nie szarpnie a bład P0335 pojawia się - dzieje się tak wtedy gdy auto na wysokich obrotach nie przyspiesza prawidłowo, jest wrażenie jak by chciał a nie mógł, jak by brakowało dobrej iskry czy coś tego typu. Może ważne po rozgrzaniu na wolnych jak by bardzo delikatnie wypadały zapłony ledwo odczuwalne ale jednak. Może dodam że silnik teoretycznie jest w bardzo dobrym stanie.

Co zostało zrobione, części wstawione nowe oryginalne

Czujnik wału i wałka, świece, względnie wtyczki czujnika wału i od strony modułu.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 8:38 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Wygląda na to ,że jeśli błąd nadal sie pojawia trzeba sprawdzić cały obwód czujnika wału korbowego.
Czujnik sam w sobie wcale nie musiał być zepsuty.
Może gdzieś jest uszkodzony przewód, wstrząsy i wyższa temperatura w czasie pracy wzmaga skoki napięcia.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pt lis 28, 2014 9:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Kiedyś w bmw jak padł mi czujnik to podobne objawy były też na zimnym zaraz po odpaleniu, nie było tylko szarpnięć a płynne przyduszanie się czy gaśnięcie.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: sob lis 29, 2014 2:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
THC pisze:
Wygląda na to ,że jeśli błąd nadal sie pojawia trzeba sprawdzić cały obwód czujnika wału korbowego.
Czujnik sam w sobie wcale nie musiał być zepsuty.
Może gdzieś jest uszkodzony przewód, wstrząsy i wyższa temperatura w czasie pracy wzmaga skoki napięcia.


Zapomniałem dodać ze cały przewód został sprawdzony na zasadzie zasilanie z jednej strony i na końcu żarówka 21 jak i 50watt i ta próba również wypadła prawidłowo, ruszanie całym przewodem pod obciążeniem też nic nie wykazało, dlatego właśnie nie wiem co by tu jeszcze sprawdzić.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl