MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 15, 2025 12:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 07, 2015 12:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
THC pisze:
Ogólnie łańcuch 200zł napinacz 350zł koła 1500zł a komplet nawet 5000zł :):)


A lancuch + kola do small block chevy w USA to koszt 23$ :) (dwadziescia trzy dolary!!!). Niech zyje V8 :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn wrz 07, 2015 4:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Niech żyje [drink] [drink] [drink]

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt wrz 08, 2015 12:13 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Oby pozylo :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt wrz 08, 2015 7:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
e no pokaż coś więcej a nie tylko boczkiem [zlosnik]
może znajdziemy jakąs szczelinkę nierówną [hihi]
ale tak już na serio zapytam, jak się mają blachy w W211 poprawili, ulepszyli coś w porównaniu do W210??

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: wt wrz 08, 2015 11:26 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Blotniki przod i maska sa alu to najwyrzej zaczna znikac hehe i podobno jest ocynkowany. Rdzy nie widuje sie na 211. Na tej jedynie masakrycznie polecialy felgi stalowe ,byly srebrne ale dalem do piakowania.A tak to lakier jak z fabryki potem jakies foty porobie heh

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr wrz 09, 2015 9:13 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Moja byla 211-tke nie miala problemow z korozja, a byla z poczatku produkcji (2003). Ogolnie byl to bardzo dobry samochod, poza tym ze wywalilo mi pneumatyke z tylu (kombi - padly poduszki) troche na wlasne zyczenie przec przeciazenie auta, to nie mialem z wozem problemow. Po mnie jezdzil nia moj kumpel i tez bezproblemowo. Potem trafila do pewnego kolegi z forum. Nie wiem jak sie sprawuje obecnie, ale jak ja ja znalem to byl to swietny woz.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr wrz 16, 2015 5:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
alexxander pisze:
Rozrząd rozrządem, to że M271 to nie jest najlepszy silnik to wszyscy wiemy ale Ty mi powiedz jak to jest z miejscem za kierownicą w W211 bo jeszcze nie miałem okazji w takim siedzieć. Jak to wygląda/czuje się w porównaniu do W210 bo odkąd wsiadłem do W210 to tak mi się spodobała ta przestrzeń a "podobno" w W211 jest ciaśniej.


Kolega nie odpowiedział, to może ja Ci odpowiem...

Miałem 2 x 210, potem 211... Więc mogę chyba dokonać porównania... Prawdą jest to co piszesz - w 211-tce jest ciaśniej niż w W210 i fotel trochę mniej wygodny... Ale za to jest bardziej nowocześnie etc.

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Post: śr wrz 16, 2015 7:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
No jak nie odpowiedział jak odpowiedział jeszcze na poprzedniej stronie.Jest ciaśniej .
Pośmigałem trochę i w tym samochodzie jest za mała kierownica normalnie jak w vw jakimś.
W prawym lustrze nic nie widać.Sterowanie kierunkiem nawiewu powoli działa :)
Ale przy 180km/h pali 9 litrów, po mieście tak 9,5 , w trasie do 140km/h nawet 7,5l.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw wrz 17, 2015 7:15 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
THC pisze:
Ale przy 180km/h pali 9 litrów, po mieście tak 9,5 , w trasie do 140km/h nawet 7,5l.

do gazu go [zlosnik]
a tak z przyśpieszeniem, wyprzedzaniem to radzi sobie to R4 czy trzeba planować wcześniej manewry :lol:

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Post: czw wrz 17, 2015 6:57 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie no da się jechać , ale po V8 to i tak już nic nie jedzie.
Na pewno jest dużo lepiej wytłumiony niż W140.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr wrz 23, 2015 11:47 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
THC pisze:
Nie no da się jechać , ale po V8 to i tak już nic nie jedzie.

I tego najbardziej się obawiam przy chęci zmiany samochodu.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: śr wrz 23, 2015 6:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
WeebShut pisze:
THC pisze:
Nie no da się jechać , ale po V8 to i tak już nic nie jedzie.

I tego najbardziej się obawiam przy chęci zmiany samochodu.
hybryda Panie

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: śr wrz 23, 2015 10:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 13, 2009 7:34 pm
Posty: 108
Lokalizacja: Włodawa
Czyli 211 z V8? 500? a może AMG? wszystkie współpracują z sekwencją ale też wszystkie mają różne drogie części jak np. airmatic. Też pomału zastanawiam się nad takim.

_________________
1997 Mercedes-Benz W210 E200 + BRC Sequent 24


Na górę
Post: czw wrz 24, 2015 2:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr kwie 15, 2009 11:24 am
Posty: 352
Numer GG: 5261898
Lokalizacja: Mielec
alexxander pisze:
Czyli 211 z V8? 500? a może AMG? wszystkie współpracują z sekwencją ale też wszystkie mają różne drogie części jak np. airmatic. Też pomału zastanawiam się nad takim.

jak V8 to M113 a potem po lifcie doszedł M273 i M156. Biorąc pod uwagę podtlenek to M112 i M113 osiągają duże przebiegi na alternatywnym paliwie, nie słyszałem dużo o M272 i M273, ale konwersję znosza podobno dobrze.

_________________
W210 E240T 02' LPG
W126 280SE 82' MS


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl