MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1014 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 12:56 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2007 8:14 am
Posty: 36
Lokalizacja: Rzeszów
witaj ALPAq
nie wiem jaką masz metodę zapalania
1. zapala na bęzynie i przełącza na gaz
2.zapala na gazie i jeździ na gazie
w obu przypadkach po zgaszeniu sinika może być zbyt bogata mieszanka w kolektorze ssącym i to może być przyczyną przez którą trzeba dłużej kręcić rozrusznikem przy zapalaniu na ciepłym siniku
ja miałem takie przypadki w swoim m103. wydaje mi sie że jest to normalne przy mechanicznym wtrysku bęzyny na gazie jeśli nie dochodzi do tego, że kręcenie wykańcza akumulator
a jeśli chodzi o pojemność akumulatora to powinieneś mieć 62Ah chociaż jak działa na mniejszej pojemności to nie ma sęsu wymieniać dobrego na nowy

u mnie niestety problemy z gazem i radosna twórczośc poprzedniego grzebologa doprowadziły do demontażu miksera i póki co jazda tylko na Pb <br>Dodano po 5 minutach.:<br> a jeszcze odnośnie nieszczelności sprawdź gumki uszczelniające wtryskiwacze bęzyny w kolektorze czy nie są twarde i luźne
pozdrawiam

_________________
pierwszy merc który mnie wózł to była taksówka do kumpla na piwo
teraz mam W124 300E '85
i W202 2,2CdI 99'
a poluje na jakąś uroczą Sklase bez nacisku na rocznik
niestety Gklasa poza zasięgiem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 1:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
W mojej instalacji niema takiej opcji jak "odpal mnie na gazie" wiec pale tylko na pb. Hmm a przed wybuchem nie bylo problemu z paleniem! Od razu zalapywal! Aku mam nowiutki juz bosha 62ah... Tamten od seicento poszedl do smieci :P <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Mogly tak nagle wysiasc te gumki po wybuchu? Hmm podkreslam ze przed bylo gites...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 1:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
ALPAq, Jesli masz kłopoty z zapalaniem na ciepłym silniku znaczy, że dalej coś jest ciachnięte w zespole regulacji składu mieszanki.
Najprawdoodobniej dalej jest źle ustawiona klapa przepływomierza , która także dozuje dawkę paliwa przy rozruchu na ciepłym
Przy rozruchu na zimnym nie masz problemów bo tu decyduje wtryskiwacz rozruchowy, który podaje paliwo bezpośrednio na kolektor dolotowy z pominieciem przepływomierza.
Nie straszę cię tylko jak nikt tego nie ustawi (a znam takie przypadki) a znudzi Cię długie kręcenie to nic innego nie pozostanie

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 1:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Hmmm dziwne to. Jak chodzi ssanie to trzyma ciagle idealne obroty! I na gazie i na benie!
Przejechalem teraz 4 km... I na postoju nadal dobrze chodzil... Ja nadal obstawiam nad ta klapa albo potencjometrem... Bo jak by bylo co innego uszkodzone to non stop bylo by zle?! Jakie jest wasze zdanie? Dziekuje za pomoc <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Czyli dzisiaj brum brum jedzie do rocaru... Biore mechaniorow za klaki, reguluja ustawienie klapy przeplywomierza i sprawdzaja potencjometr?
Hmmm sorki ze tak mecze... Ale wole byc pewien...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 2:16 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2007 8:14 am
Posty: 36
Lokalizacja: Rzeszów
jeśli przed wybuchem było git to na pewno nie wina gumek
troche mnie martwi ilość osób, które mam nadzieję nie dokładają tam swojej radosnej twórczości, ale bądź co wsztrzymajmy się do czasu odebrania "kochanki" od kolejnej wizyty u specjalisty
powodzenia czekam na efekty

_________________
pierwszy merc który mnie wózł to była taksówka do kumpla na piwo

teraz mam W124 300E '85

i W202 2,2CdI 99'

a poluje na jakąś uroczą Sklase bez nacisku na rocznik

niestety Gklasa poza zasięgiem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 4:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Dzieki! To dzisiaj po poludniu jedzie... I pewnie dopiero jutro bedzie robiona moja malutka..
No wlasnie... Tak to jest jak sie dobiera wielu artystow... Te chlopy z rocaru wygladaja na porzadnych... I widzialem mniej wiecej co i jak tam robia... Wyjdzie w praniu. Czekamy do jutra z wynikami <br>Dodano po 2 godzinach. 22 minutach.:<br> Wrociłem z samochodem .. nie mieli czasu go robic. jutro go wioze.
Sprawa wygląda tak:
Powiedzieli mi ze po wybuchy wyje***o silnik krokowy (i wg nich dlatego am teraz takie obroty ... jesli mozna nazwac to obrotami a nie jakims haosem)... powiedzialem im dokladnie o tej klapie i potencjometrze. Mają wszystko jutro albo pojutrze przebadac dokladnie.
Hmm w razie gdyby mieli racje z silnikiem krokowym .. to gdzie mozna nabyc taki w normalnych cenach?
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 6:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
nówkę nie wiem czy można dostać, a jeśli nawet to cena na bank kosmos. Na szrotach, używki itd to cena koło 150 zł, ale ważne by kupić np. z jakiegoś rozbitego autka, czy takiego, które odmówiło posłuszeństwa, ale chodziło wcześniej nienagannie, bo jakaś używka jest dość niepewna, więc pewne źródło jest ważne, w końcu większość tych komponentów jak samochody jest już pełnoletnia ;)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 6:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
bez przesady :D moja 300CE nie jest pelnoletnia :D ...
hmm i nie latwo na szrocie znaleść rozbita QP 124 [zlosnik] .. hmm zobaczymy co z tego wyjdzie. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> O
http://www.allegro.pl/item278603539_sil ... 4_190.html

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 8:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
ALPAq pisze:
Biore mechaniorow za klaki, reguluja ustawienie klapy przeplywomierza i sprawdzaja potencjometr?

Klapa musi być idealnie centryczna - ja robiłem sam na 3 szczelinomierze a 0,05mm bo regulacja "roboli" nawet w ASO pozostawia trochę do życzenia. Wyreguluj dokładnie potencjometr i klape a będzie chodził idealnie.
ro2man pisze:
Nie straszę cię tylko jak nikt tego nie ustawi (a znam takie przypadki) a znudzi Cię długie kręcenie to nic innego nie pozostanie

Trochę racji ma. Najlepiej klapę robić samemu (mnie zajęło 2 godziny) a potencjometr dać "znawcy" (15 minut + 30zł).

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 9:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A jak sie reguluje potencjometr? I ulozenie klapy? :P

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 9:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Tutaj masz wszystko pokazane co i jak:
http://www.sg-motorsports.com/AFS%20Pot%20write-up.htm

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 9:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Kurcze jak wy o mnie dbacie :)
no tak. Ladnie jest tu opisane co i jak z potencjometrem... A co z klapa? :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 10:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A klapa powinna chodzić swobodnie bez żadnych zacięć i tyle, nic więcej w niej się nie reguluje, musi tylko nie obcierać o ścianki, bynajmniej ja tak robiłem kilka razy u siebie i był OK :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 10:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2005 2:45 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Gdańsk
za ile te felgi jeśli chciałbyś je sprzedać i zbliżenie fotki by sie przydało [zlosnikz]

_________________
ADAS

E420 '96 - VIN WDB2100721A262392 NA SPRZEDAŻ
ex 300CE '92
ex S320 '92
ex 500SL '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 03, 2007 10:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
a nie wiem ... napewno nie za 260zł jak to coniektórzy oferują ... nie wiem czy z cyrku uciekli czy skąd ...
cena to zawsze mozna się dogadac ... przez to ze szybko kasy potrzebuje to od reki 850zł i ani grosza mniej. jednak preferował bym odbiór osobisty zeby niebylo niedomówień ... felgi nie są jak nowe ... widać ze były malowane a jedna robiona. jadna ma lekko nadgięty rant ... nie czuc tego w czasie jazdy .. ogolnie jeździ się na nich super tylko trzeba by dokupic tulejki centrujące .... rozmiar 8J 17" ET35. Z fotkami ciezko bo wogole mnie w domu praktycznie niema ...
pozdrawiam

Dzięki chłopaki za pomoc ... jak sie kiedys spotkamy to pamietajcie upomniec sie o piwko.
To ja jutro bede ganiał panów z ROCARu (ktorych oceniłem na niemiłych ... a dzisiaj bardzo fajnie sie gadało :P )

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1014 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl