MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1114 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 1:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2005 2:45 pm
Posty: 127
Lokalizacja: Gdańsk
jak będziesz miał możliwość to zrób fotki i prześlij...może się skuszę tylko musiałbym je zobaczyć na fotkach.
dzięki.
pozdrawiam

_________________
ADAS

E420 '96 - VIN WDB2100721A262392 NA SPRZEDAŻ
ex 300CE '92
ex S320 '92
ex 500SL '91


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 7:44 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Ok... Ale to w piatek najwczesniej!

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 8:29 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
ALPAq pisze:
Powiedzieli mi ze po wybuchy wyje***o silnik krokowy (i wg nich dlatego am teraz takie obroty ... jesli mozna nazwac to obrotami a nie jakims haosem)...


nie ma opcji, żeby wybuch uszkodził silnik krokowy, wybacz ale oni o tym nie mają zielonego pojęcia i raczej marne szanse, że coś naprawią.
Na pewno wybuch coś uszkodził w zespole regulacji składu mieszanki, tylko pytanie co
pozdr

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 9:11 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Hmmm co do silnika krokowego... To juz ktos wczesniej mi mowik ze cos z nim jest inaczej niz wyszlo to z fabryki wiec moze uznali to za jakies dziwne wybryki po wystrzale.
Pojecie maja bo jak gadalismy o tym przeplywomierzu... To wiedzieli co mowia i co robia. Powiem im czego wymagam.. Co maja zrobic na poczatku i tyle...
Zobaczymy...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł: dziwne
Post: wt gru 04, 2007 12:37 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2007 8:14 am
Posty: 36
Lokalizacja: Rzeszów
czytałem ostatnie posty i muszę sie dołączyć :-?
coś mi sie zdaje,że kolejny "dobry "warsztat' gazowniczy nie potrafi sobie poradzić z mieszanką w MIETKU
zwany silnikiem krokowym zawór regulacji obrotów biegu jałowego nie powinien zostać uszkodzony jest to zwykły "silnik" magnetyczny na srężynie nie obraca się w koło tylko wykonuje ruch zamknij otwóż sterowany sygnałem prostokątnym o odpowiednim wypełnienu
cena nowego w aso 800 a na używki trzeba uważac jak ktoś wcześniej zauważył - mogą byc wysłużone
po prostu ściągnij chłopie filtr powietrza i wtyczkę z tego zaworu zobacz co się dzieje - wtedy mozna podejmować jakieś konkretne kroki odnośnie tegoż urządzenia
mogło się tak zdażyć, że dostała się tam jakaś nieczystość i się przycina da się taką ewenualność wyczyścić ale najpierw wtyczka i diagnoza
oczywiście na początek klapa i potencjometr najważnieszy skład mieszanki żeby silnik chodził równo bez szarpania
na koniec jak widać po tym i innych forach niewiele dobrych warsztatów radzi sobie z gazem w mietkach częściej większą wiedzę i praktykę mają szczęśliwi posiadacze tej marki więc może warto samemu się z tym pobawić a nie płacić za kolejne grzebanie i zniszczenia pod maską
pozdrawiam i powodzenia

_________________
pierwszy merc który mnie wózł to była taksówka do kumpla na piwo
teraz mam W124 300E '85
i W202 2,2CdI 99'
a poluje na jakąś uroczą Sklase bez nacisku na rocznik
niestety Gklasa poza zasięgiem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 2:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Dziekuje :) powiem im ze maja zrobic ta klape i wszystko co i jak z nia zwiazane...
A zeby krokowego nie ruszali.. Bo jesli nadal bedzie zle to sobie sam to zrobie.
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 4:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
ALPAq pisze:
A co z klapa? :)

Yhhh... [zlosnikz]
Skombinuj 3 szczelinomierze. Weź listki 0,05mm, popuść śrubę, popchaj lekko klapę na dół. Przy pomocy 3-ciej ręki (najlepiej kolegi) ustaw szczelinomierze symetrycznie po trójkącie w dziurze. Pociągnij klapę za śrubę do góry aż się "zatrze" o szczelinomierze. Popukaj w nią delikatnie to sie ułoży. Teraz bardzo powoli i precyzyjnie dokręć śrubę. Wyjmij szczelinomierze i sprawdź jednym czy możesz po zamknieciu się klapy "objechać" ją dookoła bez zacięć. Jeżeli tak to dokręć "na chama" (potem przy strzale się nie zdecentruje) jak nie to powtórz operację na 3 ręce. Działa absolutnie prawidłowo. Precyzja najważniejsza. I tyle.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 5:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Dzięku :) jak wariaty z warsztatu nic mądrego nie zrobią to sam bede musiał zakasać rękawy.
Zostawiłem szprycla u nich .. wyraznie powiedziałem im od czego mają zacząc .. w zleceniu tez napisałem co i jak ... to oni powiedzieli ze zrobią (zobaczą co i jak ) w tym co mowilem .. i zadzwonią :)
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 04, 2007 6:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
siema wszystkim
tak sie przyglądam tym wszystkim postom i chcialem powiedziec ze faktycznie ale w warszawie cięzko o fachowca od gazu w mercedesie,
ja zakładałem ostatnio gaz w lublinie bo poweidzieli mi za instalacje 1tys mniej niz w wawie i z cała pewnością mogę polecić zakład,na prawde znają sie na wszystkich instalacjach montowanych w samochodach czy to holenderskie czy włoskie czy jeszcze inne, jak bedziesz przejezdzał przez lublin to mozesz zajechac i zdiagnozowac usterke w swoim samochodzie albo wczesniej sie umówić

adres

LUBLIN
u. FIRLEJOWSKA 32
TEL. (081) 442 71 77

jesli chodzi o sekwencje to zakładają w jeden dzień obojętnie do jakiego samochodu.

na prawde godni polecenia
ja nie miałem z nimi żadnych kłopotów, na instalacje montowane w ich zakładzie udzielają gwaracji i świadczą przeglądy pogwarancyjne a jeśli chodzi o ceny to są o połowę tańsi niż w wawie wiec mysle ze do lublina warto by sie było przejechac nawet specjalnie i miec siwety spokoj i radość z jazdy MERCEDESEM :)

POZDRAWIAM MARCIN

POZDRAWIAM

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 4:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Ho ho ho coz za reklama :)
a samochodzik ciagle w warsztacie... <br>Dodano po 1 godzinach. 19 minutach.:<br> Magik z warsztatu dzwonil...
Powiedzial ze silnik krokowy troszke ogarnal (uparty :P) i klapa byla faktycznie wygieta... To ja naprostowal. Ale chyba bedzie trzeba ja dokupic albo dorobic bo jest lekko uszczerbiona i minimalnie zaduze obroty ma.
Wg nich chodzi juz bdb a na analizatorze jak z fabryki :P zobaczymy co tam wymacili...
Kto sie oferuje na wykminienie mi klapy? :)
jak go odbiore to zdam relacje.
Pozdrawiam <br>Dodano po 4 godzinach. 3 minutach.:<br> Więc odebrałem
Facety przyznaly racje, że klapkę wygieło (i sie bardzo zdziwili bo wg. nich ona przez swoj falowany profil jest prawie nie możliwa do wygięcia)
Naprostowali ją (i powiedzieli z emogli wstawić zamiennik ale wg. nich te zamienniki są miękkie i sie nie sprawdzaja. Powiedzieli tez ze w jednym miejscu jest lekko uszczerbiona i troszke wiecej powietrza idzie (efekt- minimalne obroty ciagle na 990-1000obr/min). Silnik ładnie pracuje i pali .. niemam wogóle czego się przyczepić oprócz:
- gasnie na benzynie (mysle ze cos podobnego jak u kolegi : http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=30236 ) nie trzyma obrotów, za to wczesniej musiałem miec zdjętą rure wciagajaca powietrze do puszki filtra powietrza .. bo tak chwytał za duzo powietrza i gasł .. a teraz jest nalozona i smiga dobrze. Czemu mogło sie tak zrobic nagle? heh :P ... jak nie urok to ..

Co do samej klapki przeplywomierza to chciał bym znaleśc jakas orginalna. Gdzie mozna takową sobie sprawic? Bo te Ziutki gadały mi że nieda sie dorobić bo ona ma specyficzna buidowe i nie jest taka jak w innych :P (cholera ... rzeźba anty wybuchowa czy ściema :P?? )
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 7:22 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2007 8:14 am
Posty: 36
Lokalizacja: Rzeszów
widzę, że na szczęście kolejny raz się udało uzdrowić autko
teraz sam widzisz jak to jest mieć mercedesa trza mieć też trochę cierpliwości żeby załatwić nawet wydawałoby się prosty temat [zlosnikz]
jeśli chodzi o klapę to w m104. faktyczie wygląda inaczej jak w m103.
ta druga to prosta blacha a ta pierwsza którą potrzebujesz to coś w rodzaju spłaszczonej na środku części sfery kuli - faktycznie dziwny kształt na pewno nie jest to konstrukcja przeciw-wybuchowa
a gaśnięcie to faktycznie może być zbyt uboga mieszanka na pb dzięki mikserowi
ale cóż widzę że już sam zaczynasz dobrze kombinować i patrzyć mechaniorom na ręce
powodzenia i przyjemnych wrażeń z jazdy

_________________
pierwszy merc który mnie wózł to była taksówka do kumpla na piwo

teraz mam W124 300E '85

i W202 2,2CdI 99'

a poluje na jakąś uroczą Sklase bez nacisku na rocznik

niestety Gklasa poza zasięgiem


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 05, 2007 8:04 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
nom .. trzeba sie uczyc ... bo bez tego to dupa. W beczce to sam wszystko moglem zrobic ale to juz zupelnie inna szkola jazdy. Dziękuje wam bardzo za wsparcie ...!! jak by co bede powiadamiał

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 6:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm chyba jak bede miał torszke czasu sam się za to zabiore :D bo:
- na benzynie gaśnie (nie trzyma minimalnych obr)
- na gazie czasami dobrze, czasami zgasnie a jeszcze czasami chyba klapa sie zablokuje bo obr zostaja powiedzmy na 2000obr/min :D
Puki co zamierzam: kupić nową orinalną klapkę przepływomierza (gdzie i za ile?) ... i solidnie to podregulować .... <br>Dodano po 1 minutach.:<br> ale na pocieszenie dodam, że śmiga naprawde ładnie :) .. i pali od cyknięcia ... tlyko wlasnie te obroty jeszcze czasami tak po swojemu...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 6:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Właśnie co do odpalania, to na pb zawsze odpalał mi jak obkręcił dwa razy wałem, troche mnie to drażni bo inne samochody palą na dotyk a mója qp troche dłużej, też tak masz, co prawda ja mam M103, a tyM104, ale obydwa są na KE-Jecie

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 06, 2007 7:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no po wybuchu palił mi po jakis 6 s ... a teraz po wczorajszej wizycie w warsztacie pali na dotyk...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1114 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl