[img]
[img]http://img120.imageshack.us/img120/1089/18022009760ep8.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 1 minutach.:<br> [img]
[img]http://img25.imageshack.us/img25/8211/18022009766eu5.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 42 sekundach.:<br> [img]
[img]http://img25.imageshack.us/img25/8639/18022009768ky9.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 45 sekundach.:<br> [img]
[img]http://img12.imageshack.us/img12/3317/18022009771xz0.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 51 sekundach.:<br> [img]
[img]http://img120.imageshack.us/img120/5369/18022009775xb3.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 38 sekundach.:<br> [img]
[img]http://img25.imageshack.us/img25/8705/18022009779wu7.jpg[/img]

[/img] <br>
Dodano po 18 sekundach.:<br> Silnik odpalony w aucie, dla próby około minuty bo na razie nie ma chłodnicy , chodzi równo i wkręca się na obroty całkiem zdrowo więc myślę że zrobiony kolektor mu odpowiada, ale nie wiem co będzie dalej z elektryką licznik coś głupieje, trzeba później się tym zająć i pogasić parę kontrolek skupić się na obrotomierzu , temperaturze itp. . Musiałem przełożyć sprężarkę z starego 2.9 bo z 300-setki nie pasowało podłączenie elektryczne bo tam jest coś takiego zastosowane że jak się zbierze ciśnienie w klimie to rozłącza sprężarkę a w okularze inne rzeczy elektroniczne to kontrolowały i nadzorowały ,biegi wchodzą dobrze ale nie wiem jeszcze co ze sprzęgłem jest zimno ale i tak strach zrobić jazdę próbną bez wody. Teraz szukam chłodnicy i tu jest parę ciekawych spraw , oryginalna ma wymiary około 64 długa 52 wysoka i 42 gruba a potrzebował bym max np. do 70długa ale do 45cm wysoka i najlepiej dość grubą a są przeważnie cieńsze i tu jest mały problem coś znaleźć bo chodzi o otwory po przekątnej i z dwoma wyjściami na zbiornik wyrównawczy. Kolega w serwisie pozwolił mi w komputerze szukać w spisie hurtowym wszystkich samochodów i tak np. myślałem że jak większa pojemność lub konie mechaniczne tym chłodnica większa i tu zdziwienie niemal wszystkie auta europejskie danego modelu mają te same chłodnice czyli np. ford od 1.6 do 2. 9 taka sama chłodnica i to dotyczy również Merca,Bmw czy Opla ,Fiata i tak dalej ,jaki z tego wniosek ? Czyli jak wstawię mniejszą chłodnicę to nie grozi mi przegrzewanie ? Fakt że wiskoza włączy się kiedy poczuje gorąco od chłodnicy ale czy na pewno? Martwi mnie to bo jak przerobię przód na daną chłodnicę to potem czeka mnie kolejna przeróbka od nowa na chłodnicę większą jeżeli będzie się przegrzewał chole-a czy ja muszę robić wszystko dwa razy? –jakieś rady ?