MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 2:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lip 19, 2005 11:27 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
dm pisze:
Ano czarny szlam sie znalaz jak najbardziej, usuniety z zewnatrz, ale jak na razie boje sie w jakis sposob rozebrac ten wskaznik i zaingerowac w plywak, coby nie musiec nowego kupowac :)


Łatwo uszkodzić. Bądź ostrożny. Przeczytaj wskazówki na stronie klubowej.

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 19, 2005 11:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czytalem i to wlasnie dlatego sie boje to rozbierac, a nie mozna probowac wymyc tego bez rozbiorki ? w koncu sa dziurki przez ktore przelewa sie paliwo i ustala poziom, to nie mozna zrobic tego w podobny sposob benzyna ekstrakcyjna czy czyms takim ?

_________________
W124 2,5D '89

Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 19, 2005 11:37 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
dm pisze:
Czytalem i to wlasnie dlatego sie boje to rozbierac, a nie mozna probowac wymyc tego bez rozbiorki ? w koncu sa dziurki przez ktore przelewa sie paliwo i ustala poziom, to nie mozna zrobic tego w podobny sposob benzyna ekstrakcyjna czy czyms takim ?


Próbuj [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 10:31 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
dm pisze:
Czytalem i to wlasnie dlatego sie boje to rozbierac, a nie mozna probowac wymyc tego bez rozbiorki ?


Otworz, az tak delikatne to nie jest.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 2:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Witam!

Test lampki rezerwy sprawdza tylko czy nie przepaliła się lampka na
desce rozdzielczej i nie testuje obwodu rezerwy w czujniku paliwa.

Mam dla Ciebie cenną wskazówkę ;)
Nie wiem czy w czujniku od W124 jest tak samo jak W123,
ale jeśli tak to nie zapomnij o podkładce pod śrubą, która
trzyma korpus osłaniający czujnik.

Bez tej podkładki pojeździłem miesiąc i od drgań odkręciła się
ta śrubka... No i korpusik wpadł do środka baku :)
Ta gumowa podkładka jest niezbędna!

Sprawdź czy blaszka która zamyka obwód rezerwy nie jest przerdzewiała
albo czy się nie odłamała. Ale na 99% oderwał się cienki drucik rezerwy,
który leci przez cały czujnik do podstawy czujnika.


Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 2:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
szeryf pisze:
W dolnym polozeniu DODATKOWYM stykiem zamyka obwod kontrolki rezerwy, i zazwyczaj to nie styka. Dodatkowo w dieslach zachodzi czarnym szlamem.
Wyjac, rozkrecic, umyc, zlozyc i musi dzialac.


Jak najbardziej zabrudzenia też mogą powodować taki efekt, w moim przypadku zerwany był drucik biegnący od dodatkowego styku do góry.
Popieram pomysł rozebrania i przeczyszczenia - byle ze środkiem delikatnie się obchodzić.
Pozdrawiam
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 3:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
dm pisze:
Ano czarny szlam sie znalaz jak najbardziej, usuniety z zewnatrz, ale jak na razie boje sie w jakis sposob rozebrac ten wskaznik i zaingerowac w plywak, coby nie musiec nowego kupowac :)


Eee, tam. Odkrecsz nakretke od spodu, wyjmujesz calosc z cylindra i przy odrobinie delikatnosci nic nie zepsujesz. Pedzelek, benzyna, ewentualnie drobny papier scierny. 20min i po sprawie.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 6:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
No wlasnie, ale to czarne cos z dolu (plastikowe) to sie wyciaga czy odkreca czy jak ? bo nie mam na to pomyslu...

_________________
W124 2,5D '89



Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 20, 2005 9:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
No to juz dzialczy :) Dzieki wielkie za pomoc, nie balem sie i rozebralem :) Pozdrawiam.

_________________
W124 2,5D '89



Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 05, 2005 11:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
adamkatowice pisze:
Rozbierłem take czujniki w 123 i w 124 oba były kombikami


No to ja się uśmiechnę o poradę:
- W jaki sposób "dobrać" się do tego czujnika w 124 TD? Czy wiele rozkręcania mnie czeka?

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 05, 2005 11:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 20, 2005 8:37 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bydgoszcz
A zerknij do artykulow moze Ci pomoze tam jest przygotowany opis rozbierania tego czujnika w moim W124. Moze sie przyda.

http://w114-115.org.pl/forum/cms_view_a ... php?aid=16

_________________
W124 2,5D '89



Jazda jazda srebrna gwiazda :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 05, 2005 11:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Dzięki za linkę.

Moje pytanie dotyczyło sposobu dotarcia do tego czujnika w 124 kombi. Nijak nie mogę skumać którędy i w jaki sposób mam go wymontować... :(

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 06, 2005 10:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
WALDORFF pisze:
No to ja się uśmiechnę o poradę:
- W jaki sposób "dobrać" się do tego czujnika w 124 TD? Czy wiele rozkręcania mnie czeka?


Witam
Aby dotrzeć do tego czujnika trzeba dostać się pod matę w bagażniku a dokładniej pod matę płydszego schowka. Trzeba poodkręcać kilka śrubek znajdujących się pod zawiasem pokrywy schowka, po bokach są plastikowe spinki, które to wyciagałem. Przy zdejmowaniu maty trzeba się trochę nagimnastykować manualnie/ ewentualnie odkręcić tą pokrywę. Pozatym są chyba po każdej stronie dwie śruby trzymające takie waskie kawałki tapicerki bagażnika które to też odkręcałem.
Po odciągnięciu maty wszystko jest widoczne, czujnik przykryty jest pokrywką plastikową wielkościowo podobną do tej co w miszkaniach puszki elektryczne się zaslepia.
Ja na dobranie się do czujnika wraz z jego rozebraniem i przeczyszczeniam na spokojne potrzebowałem ok 1h
Powodzenia
Adam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 06, 2005 11:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Adam - wielkie dzięki [pub]
Zabieram się do roboty...

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 08, 2005 5:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Wymontowałem, rozebrałem, wymyłem w benzynie, złożyłem i zamontowałem. Po operacji na stole pozostało jakieś 20 deko fuzli i innych osadów.

Teraz już wiem ile mam paliwa w zbiorniku :)

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl