MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 3:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr paź 05, 2005 10:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Kubitus pisze:
Miki pisze:
A mój 123 3,0D na trasie w Polsce 8,5 L , OT tak btw

hmmm, mi takie spalanie wychodzi przy predkosciach okolo 90 km/h :D

przy 110 lekko ponizej 10.. a przy 130 okolo 10,5.

ale ja mam ten silnik w 126 wsadzony,wiec chyba moze wiecej wciagnac...

a co do tematu....coraz dalej mi do Turbo [oczko]


oj , to cosik nie tak u ciebie . Nie ma bata żeby mój wziął więcej niż 10 po mieście . W zeszłym tygodniu byłem w zakopcu - prędkość 120-150 , nie oszczędzałem i wyszło 8,4 dokładnie .

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 06, 2005 6:20 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Miki pisze:
cosik nie tak u ciebie


moze to waga 126 ?:)

jak mialem 116 300SD to bralo nie wiecej jak 10,5 litra ,w trasie..przy 100 km/h przy 120 km/h i przy 150 km/h ,no i w miescie..caly czas tyle samo...dziwny silnik [zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 06, 2005 1:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Kubitus pisze:
Miki pisze:
cosik nie tak u ciebie


moze to waga 126 ?:)

jak mialem 116 300SD to bralo nie wiecej jak 10,5 litra ,w trasie..przy 100 km/h przy 120 km/h i przy 150 km/h ,no i w miescie..caly czas tyle samo...dziwny silnik [zlosnik]


nie doczytałem że to 126 ;)

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 08, 2005 9:34 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Spalanie 10 litrów przy dynamicznej jeździe .
Polecam silnik z turbo ,bo ma lepsze osiągi a z tymi głowicami i spreżarkami , to raczej bajka .

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 08, 2005 11:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Wika pisze:
a z tymi głowicami i spreżarkami , to raczej bajka .



taka sama bajka jak to ze "merc sie nie psuje" albo ze "nie da sie go zajechac" :roll:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 19, 2006 10:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
czy do 300TD da się założyć bez problemów manualną skrzynie z 300D???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 20, 2006 9:21 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
adam.ok pisze:
czy do 300TD da się założyć bez problemów manualną skrzynie z 300D???


Nie da się.
Widziałes sprzęgło, które to obsłuży? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 12:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
BamBam pisze:
Po tym jak mi sie to stalo, bylem u znajomego mechanika, ktory ma 300D bez turba i wlasnie wrocil z jakiejs wojarzy z laweta. Dzien zaczal od rozebrania silnika i wywiazienia glowicy naprawy, bo jak stwierdzil, silnik mu sie "zgrzal"...


Jesli mial hak montowany w PL to sie nie dziwie. Oris czyli oryginal do MB po zamontowaniu haka wycina 2 otwory w oslonie silnika po stronie kolektora dolotowego w celu polepszenia chlodzenia. Niestety zajebiste firmy hakowe w PL nie dosc ze nie wspominaja o wzmocnieniach w bagaznik to jeszcze olewaja te otwory. No i na trasie mamy jak nic zagotowany motor - szczegolnie jak kierowca lubi pocisnac.

Osobiscie mam 300D z 24V i nawet przy 210km/h nie doszedl mi do 90'C. Pozostaje wiec pilnowac temp przy duzych predkosciach lub innych obciazeniach silnika...

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 12:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
szeryf pisze:
Osobiscie mam 300D z 24V i nawet przy 210km/h nie doszedl mi do 90'C.



z tego co slyszalem, to te motory zostaly juz poprawione, jezeli chodzi o chlodzenie. co nie zmienia faktu, ze
szeryf pisze:
Pozostaje wiec pilnowac temp przy duzych predkosciach lub innych obciazeniach silnika...


pilnije tego w kazdym aucie i nawet uczulilem zone na to :)

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 06, 2006 6:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
300 D prawie jak 300 D turbo

Prawie robi wielką różnicę :)

To czy pada głowica zależy od tego jak eksploatuje się auto .
Jeśli doprowadza się do sytuacji , w której przegrzewa się silnik , to chyba nie ma o czym dyskutować .
Ja swoją opinię opieram na egzemplarzu , który użytkuję i aucie brata ( taki sam model ) .
Pozdrawiam

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 06, 2006 9:16 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Kubitus szukasz taniego w eksploatacji autka do stukania kilometrow to obejrzyj sie za 190D i to 2.0. Kazdy kolejny cylinder to dodatkowe koszty i czesci i paliwa. Akurat w201 jest lzejsze od w124 i z 200 na pokladzie zapewnia podobne osiagi do w124 250D. Nie ma problemu pekajacych glowic, brak wisko itd. Na autostradzie tez bez problemow pojedzie 140-150. Przyspieszenie od Twojego kundla tez bedzie mial lepsze.

ps. To co najwazniejsze, dosc latwo jest znalezc nie wytluczony egzemplarz w dobrej cenie (poprostu te auta w DE sa tansze o 5-6 cylindrowych diesli). Samochod o dlugosci 4.5m w zupelnosci wystarczy do jazdy dla 1-2 osob ;)

ps2. Mieszkasz dosc blisko to wpadnij, zobaczysz, przejedziemy sie i bedzie Ci latwiej podjac decyzje:)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 07, 2006 7:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
laudan pisze:
. Akurat w201 jest lzejsze od w124 i z 200 na pokladzie zapewnia podobne osiagi do w124 250D. :)


"prawie " [zlosnik] :evil:
przesiadłem sie ze 190D na 124 250 TD [zlosnik] jest różnica i czuć ją.

zgadzam się z całą resztą. 190 2.0D daje rade. jeśli Kubitus nie ma wiecej niz 180cm to bedzie to dobre auto dla niego.

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 07, 2006 5:32 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
gorex pisze:
przesiadłem sie ze 190D na 124 250 TD [zlosnik] jest różnica i czuć ją.


E tam, zmeczone to 190D bylo [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 07, 2006 10:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
BamBam pisze:
mi padla glowica, w cylindrze zrobila sie gleboka na 1mm duza na opuszek kciuka "wyrwa".

zmienilem na 250D i bylem bardzo zadowolony. Ten silnik moge polecic kazdemu!!!



o znam ta historie! deja vu...?! mi doslownie tez padla glowica w 300D zmienilem na 250D w automacie i jestem zadowolony! [usmiech]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 7:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
"190" to jest Mercedes? [zlosnik]

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl