MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 17, 2025 1:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 23, 2005 4:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
CZEŚĆ, ja mam 124 230 E motor 102.982 od prawie dwóch lat zamontowana jest najprostsza istalacja z parownikiwm ze strony pasażera, jeden "antywybuch" zamontowany pod przepływomierzem, 0 (słownie: ZERO ) kłopotów, spalanie 12-14 w cyklu mieszanym (ASB) ,ale decyzja należy do ciebie.
POZRO [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 23, 2005 7:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Czyli takie spalanie jakiego sie spodziewalem...Choc na zakladalem ze na spokojnej trasie uda sie zejsc do 10 litrow gazu.

Mam pytanie, co sadzicie o mieszance W124 z klima i automatem z silnikiem 2,0??? W porownaniu z 2,3 czy osiagi sa duuuuzo gorsze, czy w zasadzie nieznacznie??? Czy ten silnik jest tak samo żywotny???

Jak to auto z silnikiem 2,0 bedzie sie spisywac na trasie, w miescie? Czy bedzie jezdzic, przyspieszac czy tylko sie toczyc a szybko pojedzie jak zawieje w plecy wiatr???

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Post: czw paź 27, 2005 11:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 08, 2003 4:10 pm
Posty: 114
Lokalizacja: waw.pl
Crazy_Russian pisze:
Mam 124 z silnikiem 230, 10 000 km temu zalozylem instalacje gazowa u dobrego gazownika i odtej pory zadnych niespodzianek, strzalow itp nie mialem


Gdzie zakładałeś gaz?
Myślę o założeniu instalacji do mojej w201 z silnikiem M102.962
Poszukuję sprawdzonych gazowników, nie chcę mieć za dużo problemów z instalacją ;)

Z góry dziękuję za info

_________________
pozdro
Szydlo

MB W201 190E 1989 - auto power
VW Passat 1.9TD 1991 - skradziony
MB W123 240D 1980 biały granat - ex
Trabant 601S - kury sie w nim niosą - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 27, 2005 11:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Szydlo pisze:
Poszukuję sprawdzonych gazowników, nie chcę mieć za dużo problemów z instalacją


Wpisz w google:

Czakram albo Landi renzo, na pewno wyskocza Ci zakłady w okolicach Warszawy, wtedy dowiedz sie od chłopaków czy znaja :)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 27, 2005 12:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
zebda pisze:
Jak to auto z silnikiem 2,0 bedzie sie spisywac na trasie, w miescie? Czy bedzie jezdzic, przyspieszac czy tylko sie toczyc a szybko pojedzie jak zawieje w plecy wiatr???


Kupno 124 z silnikiem 2,0 jest (moim zdaniem) dużym błędem - pali dużo więcej, niż 230, ponieważ jest zasłaby w stosunku do wagi samochodu. Czyli masz mniej mocy i większe spalanie. Jedyny +, to niższe opłaty OC

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 27, 2005 12:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
MarcinMer pisze:
Jedyny +, to niższe opłaty OC


I tego tez nie jestem pewien, bo powyzej 2000ccm (nie wiem ile dokladnie ma 124 200) jest jedna stawka.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
Post: czw paź 27, 2005 1:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Szydlo pisze:
Gdzie zakładałeś gaz?
Myślę o założeniu instalacji do mojej w201 z silnikiem M102.962
Poszukuję sprawdzonych gazowników, nie chcę mieć za dużo problemów z instalacją ;)

Z góry dziękuję za info

Kiedys bedac jeszcze w klubie Toyoty, chlopaki polecali jeden warsztat. Bylem zadowolony i do 124 tez tam zalozylem. Facet sie zna.
ALe nie za blisko to W-wy bo w Wiskitkach, niedaleko Zyrardowa

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 27, 2005 8:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 13, 2004 10:01 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Z nad Wisły
michau pisze:
MarcinMer pisze:
Jedyny +, to niższe opłaty OC


I tego tez nie jestem pewien, bo powyzej 2000ccm (nie wiem ile dokladnie ma 124 200) jest jedna stawka.

Zalezy od firmy, w wiekszosci powyzej 2500ccm jest juz jedna stawka.

_________________
W126 300SE było: Gaz Wołga 24, W123 250, W116 280SE, FSO Warszawa 204;


Na górę
Post: czw paź 27, 2005 10:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 08, 2003 4:10 pm
Posty: 114
Lokalizacja: waw.pl
Crazy_Russian pisze:

ALe nie za blisko to W-wy bo w Wiskitkach, niedaleko Zyrardowa


Trochę rzeczywiście daleko. Szukam znawcy tematu gazu w Warszawie i/lub okolicach. W każdym razie dzięki za info. W akcie desperacji będę się musiał zapuścić w Polskę.

_________________
pozdro

Szydlo



MB W201 190E 1989 - auto power

VW Passat 1.9TD 1991 - skradziony

MB W123 240D 1980 biały granat - ex

Trabant 601S - kury sie w nim niosą - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 8:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Mam pytanie jeszcze jedno zwiazane z LPG, a dokladnie z wlemem do baku gazowego, a przy okazji i benzynowego...czy w kombi 124 da rade wlew od gazu zamonotwac pod klapka z wlewem Pb?
W sedanie jak zagladalem po wlew to jest bardzo duzo miejsca - jakby na drugi wlew...jak to wyglada w kombi, no i czy da rade tam jakos przewod od gazu doprowadzic???



_____________________________________________________________
Wciaz oczekujacy na moje W124 230TE

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 10:05 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
zebda pisze:
czy w kombi 124 da rade wlew od gazu zamonotwac pod klapka z wlewem Pb?
...jak to wyglada w kombi, no i czy da rade tam jakos przewod od gazu doprowadzic???


Da się zamontować tam wlew gazu, jednak będziesz miał utrudnione włożenie pistoletu od PB i kiepski dostęp do wlewu LPG ---> coś za coś.
Najlepiej wlew LPG zamontować pod tylnym zderzakiem trochę pod skosem.
Miałem tak w swojej 230TE, którą oferowałem Ci do sprzedania.
Wlewu nie widać z zewnątrz, a zarazem jest do niego pełny dostęp z zewnątrz.

PS1. Mimo, że miałem 230 i nie narzekałem, to do gazu polecam 220.
Jazda DUŻO!!! lepsza niż 230, spalanie DUŻO mniejsze i na dobrej instalacji ZERO problemów.
Przelicz sobie, że po jakiejś tam liczbie kilometrów wydatek na lepszy silnik i lepszą instalkę LPG zwróci się.
230 z 2-gen będzie Ci paliło 13-15l/100, a 220 z 4-gen spali 9-12l/100.
Jeżdżąc 220 oszczędzasz średnio 6-8PLN na 100km w porównaniu do 230 na samym paliwie!!!!!

PS2. Nie wierzę w spalania LPG 230E w trasie na poziomie 9-10l/100.
Tyle palą te, które są skręcone na maxa i nie jeżdżą :P . Miałem i moi znajomi mają to wiem co piszę. Załóż sobie, że mi spalanie w 230 wyjdzie 12l/100 przy prędkości 90-100km/h.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 10:25 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Dzieki za info ponownie...jednak przy mojej jezdzie (ok 17 tys rocznie) inwestycja w drozszy gaz zwroci mi sie po 2 latach (okolo) - 100 zl miesiecznie na gaz to jednak nie bedzie az tak wielka roznica - a jednak wiecej musze wydac na auto na poczatek (nowszy rocznik) no i na instalke (2 tys zl wiecej)...i to jest jeden z tych problemow ktory mi bedzie trudno przeskoczyc!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 10:41 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Pomiędzy 2-gen, a 3-gen nie ma aż 2k PLN różnicy...
U mnie 2-gen kosztuje 1700-1800PLN, a 4-gen 3000-3200PLN ze zbiornikiem w kole.
Weź jeszcze pod uwagę to, że jak założysz 4-gen do 2200 to nie dotykasz się do niej wogóle, a w 2300 z 2-gen będziesz miał problemy jak nie z wolnymi obrotami, to z lewym powietrzem lub jeszcze czymś innym. 2200 z 4-gen jest praktycznie bezobsługowe i dużo mniej kłopotliwe w porównaniu z 2300.
Reasumując: KUP 2200.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 11:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Czy to jednak nie zalezy od sposobu gazowania, gazownika, instalcji?

We wczesniejszych postach uzytkownikow stalo ze 80kkm zrobili w 230 z lpg i bez problemowo jezdza...

....moze to zly przyklad ale znajomy ma Escorta (jeszcze kwadratowego) 1.8 od Croswortha (120KM) jezdzi na instalce I gen i jak sam przyznaje procz tego ze ma mniej koni niz na samej benzynie to 0 (slownie zero) klopotu.

Czy jednak nie demonizujesz 230 z LPG???

A moze jedna zmienic zadanie i poszukac jakiegos 250 diesla albo turbo diesla - tylko ich chyba z klima i automatem bylo malo, albo chociaz z klima???

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 11:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
A moze III lub IV generacja gazu do 230???

Da rade zamontowac, oplaca sie???

Czemu uparlem sie na 230???

Mniejsze koszty zakupu i chyba jednak (z rozmow to zrozumialem) bardziej zywotny silnik, no i w razie czego (odpukac) tanszy duzo w naprawie!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl