jestem posiadaczem seca 126, i mam podobny problem jaki Ty miales. Czy udalo Ci sie go jakos rozwiazac?
Wymienilem caly uklad zaplonowy oraz paliwowy i nadal samochod nie pracuje rowno.
Poszukuje ( w zasadzie nie ja) informacji dotyczacych b.dobrego serwisu V8.
Problem polega na tym że silnik o przebiegu ok 230tys km, na wolnych obrotach pracuje nie równo. Wrażenie jest takie jak by nie palił na jeden cylinder.
Wymienione :
układ WN ( przewody, palec rozdzielacza, kopołka, świece)
Wymienione gumy między wtryskiem a kolektorem ( miała małe pęknięcia)
wtryski - sprawdzane sa OK, oringi pod nimi - sprawdzana szczelnośc - tez ok
kompresja sprawdzana po ok 13atm
Samochód jeżdzi od serwisu do serwisu , w zasadzie nikt nei wie co jest.
Został wymieniony przekażnik wolnych obrotów ( taki dziwny z bezpiecznikiem)
Usterka pojawiła się po ok 300km jazdy non stop w trasie, i na światłach zaczeło coś telepotać - nigdy wcześniej tak nei było - od tego momentu zjawisko sie powtarza
Samochód jeżdzi, wszystko OK, tylko irytujące sa takie trzęsienia na wolnych obrotach. Wcześniej wszystko było OK, gdyby nei kontrolki - niewiadomo by było czy silnik pracuje.
Samochód jeżdzi tylko na Pb, brak LPG
Wszelkie informacje mile widziane, i teraz:
ma ktos może serwisówke/instrukcje do silnika do W126SEC 420 , 237KM ( podobno), samochód na rynek szwajcarski ( tym dziwnym zaworem zwrotnym, żeby obniżyc emisje CO ) , ksero i wszelkie koszta z tym związane nie sa problemem.
Wszelkie telefony do naprawde ludzi znających się na V8 mile widziane.
SEC nie mój.. ale mercu jest mercu i choremu cylindrowi trzeba pomóc
moge podac VIN jeśli to będzie potrzebne