Problem jest, mam nadzieję, rozwiązany - wywaliliśmy wtyczkę, a przewody zostały zalutowane, wsadzone do środka komory i zasilikowane
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
.
Na tych rysunkach od Ciebie, Val, faktycznie wszystkiego widać nie było - kończył sie na fajkach, a dalej wtyczka/przelotka przez nadkole oraz wtyczka idąca dalej.
Oto numery części:
fajki - jedna 210 540 77 81, a druga 210 540 76 81 - styka się je razem i wtyka do wtyczki/przelotki nr (dziwny?) 031545 0628, z jej drugiej strony (od komory) wchodzi wtyczka nr 001 545 69 40 z przewodami idącymi dalej.
Z tego co się dowiedziałem to fajki wystąpują razem z czujnikami i przeowdami od nich, więc odobno ich kupić nie można, podejrzewam, że tej małej wtyczki od strony komory również nie kupi się osobno.
od prawej: dwie fajki, przelotka i wtyczka od strony komory
fajki złączone i przygotowane do wsadzenia do przelotki
przelotka
wtyczka od strony komory
wszystko w kupie
j.w.