TReneR pisze:
A to nie to samo co "wylacznik biegu jalowego"?
Nie jest to samo - są dwa czujniki:
wyłącznik biegu jałowego w okolicy linki.
czujnik przepustnicy na przepustnicy, zaraz pod gumą mocującą przepływke do kolektora.
Zauważ, że "gaz" w MB na początku nie powoduje ruszenia przepustnicą - wtedy się rozłącza obwód biegu jałowego, potem nastepny czujnik mówi ze jest zamknieta, otwarta, otwarta na maksa.
Czyli informacje dla KE:
właczony bieg jałowy, przepustnica zamknieta, noga z gazu sciągnieta
wyłaczony bieg jałowy, przepustnica zamknieta, noga lekko na gazie
wyłaczony bieg jałowy, przepustnica otwarta, noga z wyczuciem
wyłaczony bieg jałowy, przepustnica otwarta max, gaz do dechy
Kazda z w/w sytuacji ustawia KE w odpowiedni tryb pracy
Kable z czujnika przepustnicy są doprowadzone do gniazda w okolicy regulatora (u mnie), łatwo rozłaczyć i miernikiem sprawdzić 3 stany. <br>
Dodano po 4 minutach.:<br> Czujnik biegu jałowego załącza też cut/off (obroty powyżej X, noga z gazu) i zupka nie płynie - spalanie 0 (zero) - tylko na Pb
