MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 09, 2025 8:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 27, 2006 11:30 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
TReneR pisze:
Nie widzialem Twojego miksera ale kazde takie urzadzenie wsadzone w gardziej przeplywomierza ogranicza objetosc przeplywajacego powietrza

próby jakie przeprowadzałem z instalacjami gazowymi były różne nawet takie że zamiast miksera przed klapą spiętrzającą miałem zamontowaną zwykłą rurkę miedzianą kupioną w CASTO by wyeliminować mikser z wad auto pięknie chodziło i odpalało wcześniej miałem zamontowany czołg/bunkier i palił też dobrze i tyle samo skończyło się na wymianie na pierścieniowy/szczelinowy mikser i auto też pali tyle ile paliło a problem leżał jak się póżniej zorientowałem nie w mikserze tylko w reduktorze (też pływanka przy zakrętach) oczywiście gazownicy najchętniej by wymienili instalkę całą bo ta miała 6 lat! I co zrobiłem sam auto ostatnio miało wlaną benę 3 lata wstecz tak na próbę [szalone] .
Tak na marginesie wczoraj byłem na przeglądzie z moją drugą gwiazdką i miałem takie gały [totalszok] jak pan kazał mi odpalić na benie (przecież przez 2 lata nic do niej nie wlewałem oprócz lpg pompę zrobiłem gaźnik sobie regulowałem ale na lpg pompa nic nie podawała bo z pustego i Salomon...) i musiałem jechać na stację i wlać za 20 pln i na kontrolę [szalone]. Pan podpiął analizator i ...szok mówi wszystko w normie a ja myślałem że będę zaraz rozkręcał dyszę wolnych i regulował skład mieszanki na gazie też było cacy.
ja bym próbował z regulacją sztywności membramy a obroty typu 1200/min. wydają mi się troszkę wyskokie ja mam w swoich dużo, dużo niższe bo 1000 na ssaniu w gaźniku / 850 bez i odpowiednio na wtrysku 1100 zaraz po odpaleni na zimno i po paru chwilach schodzą na 800
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 27, 2006 12:05 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Moj post w sprawie mieszacza nie mial nic wspolnego z problemem wolnych obrotow czy gasniecia na zakretach jeno z moca silnika na Pb ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 27, 2006 2:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Powiem tak, po wszystkich ustawieniach, zmianach te troszke wysokie obroty mi nie przeszkadzają, w koncu ilez auto na nich pracuje. Co do róznicy w mocy
TReneR pisze:
Moj post w sprawie mieszacza nie mial nic wspolnego z problemem wolnych obrotow czy gasniecia na zakretach jeno z moca silnika na Pb

to powiem tak jezdze na gazie od niedawna i powiem ze naprawde przy dobrze zrobinej regulacji ja osobiscie nie czuje róznicy w mocy na benzynie przed i po instalacji LPG, co do gazu jest b. mała róznica.

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991
Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl